SEO pe pagină, optimizarea factorilor

În acest articol veți învăța să optimizați conținutul site-ului dvs. web pentru SEO pe Pagină, cu exemple și instrucțiuni pas cu pas.

Ce este SEO pe pagină?

SEO On Page este un termen englezesc, pe care îl folosim pentru a ne referi la optimizările pe care le puteți face pe pagina dvs. („On Page” = Pe pagină), pentru a vă îmbunătăți poziționarea organică.

Adică, tot ceea ce depinde direct de dvs., deoarece sunteți cel care scrie și controlează site-ul.

Știu că așteptați cu nerăbdare să „faceți SEO”, dar atenție nu te grăbi: mai întâi trebuie să înțelegeți ce este și de ce este necesar.

La ce folosește „SEO pe pagină”?

Obiectivul SEO On Page este de a „oferi un ajutor lui Google”, astfel încât să poată indexa paginile cât mai repede … și să le clasifice în funcție de interesul tău.

Pentru a ne înțelege reciproc, am putea spune că, prin intermediul „On Page” SEO, veți încerca să explicați politicos lui Google care este scopul paginii dvs.

Și vă rog să rețineți că spun „politicos”, deoarece dacă „săriți calul” Google va înceta să vă fie prieten, de exemplu dacă oferiți informație nebenefica oamenilor.

Ați citit că SEO pe pagina nu ajută prea mult la poziționare?

În primul rând, nu luați ca ceva adevărat tot ce ați citit, creați doar când ați experimentat personal și a funcționat pentru site-ul dvs. web.

Adevărul este că legăturile externe sunt foarte importante pentru poziționarea termenilor competitivi, dar eficiența lor va fi mult mai mare dacă SEO-ul dvs. pe Pagina este bine executat.

Puteți chiar să vă poziționați pentru termeni competitivi doar cu un bun SEO pe pagina.

Și este destul de comun ca site-ul dvs. web să nu se poziționeze fără un minim de SEO pe pagină.

Eu nu scriu pentru Google?

Adevărul este că Google vă va clasifica paginile, indiferent dacă vă place sau nu: are nevoie de acest lucru pentru a putea oferi răspunsuri la nevoile (căutările) utilizatorilor.

Și deși nu întotdeauna îl vei convinge să accepte „indicațiile” tale, dacă le omiți sau o faci incorect, el poate alege să te clasifice (să te poziționezi) în căutări care nu sunt cele dorite de tine.

Adică, sunteți interesat ca Google să găsească paginile dvs. și înțelege că oferiți ceva util celor care caută soluții în pagini precum a voastră.

Și tot acest lucru îl poți realiza prin SEO pe pagina

Cum vă indexează Google paginile mele?

Pentru ca pagina ta să apară în rezultate , roboții Google trebuie să o găsească și să o claseze.

Acești roboți sunt programe automate care citesc, extrag și arhivează conținutul paginilor.

Misiunea lor este de a explora Internetul urmărind toate linkurile pe care le pot găsi, cu scopul de a localiza pagini noi și de a le re-vizita pe cele care sunt deja indexate în cazul în care au conținut nou.

Când un bot ajunge pe pagina dvs.,citește și indexează tot conținutul (text, imagini, link-uri, cod …) și îl stochează într-o bază de date gigantică.

Ulterior, aceste informații vor fi analizate pentru a determina nișa din care aparține pagina dvs. și relevanța pe care o are în cadrul acesteia.

Dar …

Dacă roboții de urmărire nu găsesc pagina dvs. sau nu reușesc să-o indexeze, nu veți apărea pe Google.

Prin urmare, trebuie să faceți tot posibilul pentru ca acești roboți să găsească și să analizeze pagina dvs. cât mai ușor și eficient.

Sfaturi generale pentru a face un SEO bun pe pagină.

Pentru a efectua o optimizare „On Page” trebuie să efectuați o serie de activități, toate importante, dar unele mai necesare decât altele.

Și cum este logic, există multe discuții despre importanța unui factor sau altul și dacă Google ia în considerare mai mult sau mai puțin.
Așa că voi explica opinia mea personală și preferințele mele.

Utilizarea cuvintelor cheie în SEO pe pagină.

Veți vedea că menționez foarte mult cuvintele cheie și o fac pentru că sunt foarte importante.

Dar trebuie să aveți grijă să nu le repeți prea mult și să le folosești cu grijă.

Cuvintele cheie ar trebui să apară în conținut (care este mai mult decât dovedit) pentru al ajuta pe Google să înțeleagă tema paginilor tale.

Dar acestea ar trebui să apară în cel mai natural mod posibil.

Cu siguranță ați citit un articol care pare să fie scris de Mowgli, în care cuvintele cheie sunt repetate și fără sens.

STOP Nu face asta.

Este perfect posibil să poziționați o pagină care „abuzează” de cuvintele cheie, dar nu este o strategie pe termen lung , iar vizitatorii dvs. nu o vor considera plăcută si vor genera recul.

Sfaturi pentru a utiliza cuvintele cheie în SEO pe pagină.

Nu supra-optimizați niciodată o pagină cu cuvintele cheie. Google va afla mai devreme sau mai târziu. Și în ultimul timp își dă seama destul de repede …

Învață să folosești sinonime și termeni legați de cuvintele tale cheie, în acest fel vei evita să le repeți atât de des și te vei poziționa pentru mai multe cuvinte cheie secundare.

Nu acordați prea multă atenție „densității cuvintelor cheie” , nu există o formulă magică care să vă spună de câte ori trebuie să folosiți cuvintele cheie.

Nu vă obsedați de plasarea cuvintelor dvs. cheie în toate locurile posibile, riscați să fiți penalizați de Google.

Etichete și meta taguri pe care le folosim în SEO On Page.


Dacă știți deja ce etichetă sau Meta Tag ( Etichetă meta ) poate săriți această parte teoretică.

Cu siguranță, la un moment dat ați aflat că paginile pe care le vedeți în browserul dvs., inclusiv acesta, sunt de fapt cod care nu ar avea prea mult sens dacă nu ar fi interpretat de browsere.

Ceva similar cu ceea ce se întâmplă cu semnalele de televiziune sau telefonice.

Puteți să o verificați făcând clic dreapta pe această pagină și selectând „vezi codul sursă” din meniu sau opțiunea echivalentă în browserul dvs. (pentru Chrome Windows CTRL + U)

Și asta o să vă explic, pas cu pas în alt articol

Sfaturi pentru a optimiza eticheta de titlu pentru SEO pe pagina

Includeți cuvântul cheie principal în titlu. Dacă este posibil (și nu este forțat) la început, deși acest lucru nu este esențial.
Pe lângă faptul că este optimizat pentru Google, titlul ar trebui să fie atractiv , deoarece depinde și de faptul că un vizitator decide să intre pe site-ul tău în loc de altele care apar mai sus sau mai jos pe aceeași pagină cu rezultate.
Titlul trebuie să conțină maximum 70 de caractere sau 600 de pixeli , pentru a vă asigura că va fi afișat în întregime pe pagina de rezultate Google. Dacă este mai mare, veți vedea că textul este scurtat și la final apare așa (…) Există studii care arată că, în general, există mai puține vizite în rezultatele al căror titlu apare tăiat în fața celor care arată titlul complet.
Ar trebui să vă construiți titlurile într-un mod natural , conținând întotdeauna fraza cheie principală aleasă pentru fiecare pagină specifică și, dacă este posibil, limitarea numărului de cuvinte care nu oferă informații relevante, cum ar fi „de la„ „la”, etc.
Titlul trebuie să fie unic pentru fiecare pagină, nu le copiați.
Dacă aveți un brand recunoscut, este o idee bună să-l plasați la sfârșitul titlului (Titlu descriere META) pentru a încerca să captați atenția utilizatorului în cazul în care deja cunoaște marca dvs.

Imagini pe pagină

O imagine bună valorează cât o mie de cuvinte, pe internet.


Este o practică bună să „rupeți” fluxul de lectură cu niște imagini ilustrative care ajută la odihnirea vizualizării sau care funcționează ca un apel de trezire … așa cum am făcut și cu imaginea de mai sus

Publicarea unei pagini , mai ales dacă este relativ lungă, care conține doar text, nu este o idee prea bună .

Imaginați-vă că pe o pagină pe care o citiți și care este destul de extinsă, nu ar exista nicio imagine …

Cu siguranță, experiența dvs. de utilizator ar fi mult mai puțin satisfăcătoare și veți avea intenția de a o părăsi.

Paginile cu elemente multimedia (imagini, videoclipuri etc.) ajută la reducerea ritmului de respingere și la creșterea timpului pe pagină,și adaugă valori importante atât pentru poziționare, cât și pentru utilizatorii dvs.

Rețineți că, în anumite căutări, imaginile devin foarte importante, deoarece acestea pot apărea direct în rezultatele căutării, în special cu acele cuvinte cheie legate de produse.

În blogurile care folosesc WordPress, de obicei, vedeți cel puțin o imagine la începutul fiecărei pagini, datorită funcției sale „imagine caracterizantă”, care funcționează foarte bine pentru a capta atenția vizitatorului.

Așa că, cel puțin, utilizați imaginea WordPress prezentată .

Toate imaginile, precum textul, sunt analizate de Google și, prin urmare, contează și atunci când vă optimizați site-ul.

Sfaturi pentru optimizarea imaginilor dvs. pentru SEO pe pagină

Includeți cuvintele sau expresiile cheie în numele fișierului, dar numai dacă articolul se referă cu adevărat la aceste cuvinte cheie.
Schimbați numele imaginii înainte de a o încărca , astfel încât să o descrie pe scurt. De exemplu , ar fi greșit „img054.pgn“ .
Asigurați-vă că Google vă poate accesa imaginile , nu le bloca din greșeală cu fișierul robots.txt
Utilizați cuvintele sau expresiile dvs. de pe eticheta „ alt ” pentru a descrie conținutul imaginii.
Optimizați dimensiunea pentru a evita reducerea vitezei de încărcare a paginilor dvs., deoarece o pagina web lentă vă poate afecta negativ SEO-ul și experiența vizitatorilor dvs.
Google analizează textul din jurul imaginii pentru a înțelege mai bine contextul, de aceea este bine să includeți cuvinte cheie secundare legate de imagine, astfel încât să le puteți indexa corect.
Optimizați metadatele EXIF ale imaginilor dvs. dacă aveți timp sau dacă strategia dvs. de poziționare depinde în mare măsură de ele.
Generați un sitemap specific pentru imaginile dvs. dacă este esențial ca acestea să fie indexate.

Legături interne

Linkurile interne ,sunt cele care indică pagini din propriul site web. Acestea vă pot ajuta, de asemenea, să vă poziționați .

Și în plus le controlezi , astfel încât le poți schimba oricând și faci cu ele toate experimentele pe care le dorești.

Cum vă pot ajuta poziționarea?

Ei bine, generând transferul autorității de la o pagină la alta, consolidându-și relevanța tematică.

Pe lângă promovarea interacțiunii utilizatorilor și facilitarea navigării pe site-ul dvs.

Google analizează numărul de legături interne care indică fiecare pagină a site-ului dvs., pentru a determina importanța relativă a paginii respective, în comparație cu toate celelalte de pe site-ul dvs. web.

Dacă pe unul dintre site-urile dvs. web aveți o pagină care a obținut o mare autoritate, bazată pe linkuri și mențiuni, folosiți-o pentru a face link către alte pagini interne și ajutați-le să se poziționeze.

Și de parcă acest lucru nu ar fi fost suficient, link-urile interne sunt de mare ajutor pentru a vă asigura că atât vizitatorii dvs., cât și motoarele de căutare descoperă noi pagini conexe pe site-ul dvs. web.

Când Google ajunge la una din paginile dvs., pe lângă citirea conținutului și indexarea acestuia, începe să urmeze linkurile interne care indică alte pagini.

De aceea, este important să le conectăm între ele, pentru ca toate să fie vizitate și indexate.

Sfaturi pentru a vă optimiza legăturile interne pentru SEO pe pagina:

Link către paginile dvs. interne utilizând cuvinte cheie în textul ancoră (așa cum am făcut acum)
Conectați-vă doar cu alte pagini care sunt legate de subiectul articolului dvs.
Puteți face link către o pagină pe care sunteți interesat să o promovați la sfârșitul fiecărui articol, în bara laterală etc.
Meniurile alcătuiesc structura vizibilă a site-ului dvs. web: meniul principal ar trebui să ofere acces la categoriile sau secțiunile dvs.
Toate paginile ar trebui să includă meniul principal, dar gândiți-vă cu atenție la ce veți include în el.
Controlați-vă legăturile interne , pentru a afla dacă aveți pagini foarte importante care primesc puține legături interne (sau invers) și corectați această problemă.

Conținutul paginii.

În ultimul timp toată lumea vorbește despre conținut … veți citi lucruri de genul “… conținutul este rege “, “… cum să faceți marketing de conținut “, etc …

Și acum vine când afirm ceva care vi se poate părea incredibil: conținutul de calitate nu este absolut necesar pentru a vă poziționa .

Puteți face acest lucru cu conținut copiat de pe un alt site web sau chiar cu expresii fără sens. Eu am făcut proba si a funcționat.

După actualizări ca Panda de la Google este mai complicat dar se poate totuși.

Deci de ce să pierzi timpul creând conținut bun?

Deoarece conținutul de calitate, care este util pentru vizitatorii dvs., cu care interacționează și care adoră să distribuie, si este necesar pentru poziționarea pe termen lung.

Iar vizitatorii care sunt atrași de acest tip de conținut se transformă în calitate.

În rezumat: conținutul de calitate este esențial pentru SEO On Page.

Motoarele de căutare precum Google vă analizează conținutul și îl utilizează pentru a și face o idee despre importanța paginii dvs. în comparație cu altele care tratează aceleași subiecte.

Cu ajutorul unei bune analize a expresiilor cheie puteți crea conținut mai optimizat sau puteți îmbunătăți ceea ce aveți deja.

Deoarece unul dintre lucrurile bune despre optimizarea On Page este că poate fi făcut în orice moment , înainte sau după publicarea conținutului.

Așadar, atunci când scrieți conținutul dvs. faceți-l luând în considerare ceea ce vă interesează să obțineți și în limitele timpului și ale resurselor logice, încercați întotdeauna să creați un conținut de calitate și unic .

Nu copiați doar ceea ce vedeți pe alte site-uri web, deoarece mai devreme sau mai târziu Google va observa sau veți fi denunțat de către proprietarii conținutului original.

Sau chiar mai rău: vizitatorii dvs. vor observa și nu se vor întoarce înapoi.

Gândiți-vă că atragerea vizitatorilor este doar o piesă a puzzle-ului , odată ce ajung pe site-ul dvs. web, trebuie să-i convingi să rămână și să revină dorind mai mult.

În mod ideal, ar trebui să creezi un conținut de calitate și unic, gândindu-te nu doar la atragerea numărului maxim de vizitatori „orice ar fi”, ci și la cei care pot beneficia cu adevărat de ceea ce oferi .

Lungimea conținutului SEO on page.


Majoritatea studiilor par să arate că pozițiile de conținut mai extinse sunt mai bune decât cele mai scurte.

Totuși, acest lucru nu este atât de simplu și nici nu este adevărat în toate nișele.

Pe de o parte , conținutul mai lung tinde să se poziționeze mai bine, deoarece conține mai multe cuvinte cheie și (dacă o faci corect) poate fi mai valoros pentru vizitatorii tăi.

Deși dacă scrieți conținut foarte lung, pur și simplu pentru a încerca să vă poziționați mai bine, dar acestea nu sunt utile pentru vizitatorii dvs., Google va ajunge să-l realizeze și nu veți obține niciun beneficiu.

Structurați-vă site-ul pentru a vă îmbunătăți SEO pe pagina

Un site web bine organizat este mai util pentru vizitatori și motoarele de căutare.

Faceți tot posibilul să nu creați interfețe confuze, cu meniuri și submeniuri, multe categorii etc.

Privește-ți site-ul cu ochi critici și întreabă-te: dacă cineva vine pe pagina ta pentru prima dată, ar ști ei ce să facă?

Dacă „nu există nimic de făcut” sau prea multe opțiuni, riscați să plece fără să interacționeze. Și acest lucru nu vă ajută deloc, deoarece v-ar crește rata de recul și acesta vă afectează poziționarea.

Modul în care vă organizați conținutul în pagini, categorii etc., depinde în mare măsură de sistemul de publicare pe care l-ați ales.

De exemplu: dacă utilizați WordPress, puteți organiza articolele prin sistemul său de categorii și dacă ați creat site-ul dvs. cu HTML, faceți-l prin subdirectorii.

În experiența mea, tipul de organizație sau structură care este de obicei cel mai benefic pentru SEO este structura ierarhică a piramidelor tip „siloz”.

Acest tip de structură sub forma unui siloz sau piramidă vă permite să vă orientați mai ușor vizitatorii și să-i duceți către locul în care sunteți cel mai interesat, care sunt de obicei „Pagini de destinație” unde doriți să fie realizate unele acțiuni (cumpărare, abonament etc.). )

Și această configurație vă permite, de asemenea, să distribuiți într-un mod mai controlat fluxul de autoritate oferit de Back links dvs., și care este de obicei mai mare în paginile superioare.

Viteza de încărcare

Viteza cu care se încarcă pagina dvs. în browserul vizitatorilor dvs. este din ce în ce mai importantă din două motive:

Răbdarea noastră devine din ce în ce mai mică și avem tendința de a evita paginile care necesită timp pentru a încărca, parțial sau a da probleme.
O pagină prea lentă poate fi mutată spre sfârșitul rezultatelor în favoarea altor pagini care se încarcă mai repede, deoarece Google încearcă să facă rezultatele cât mai utile pentru utilizatori.
Personal nu cred că Google va penaliza direct paginile mai lente, dar răsplătește (chiar dacă pur și simplu le arată mai des) paginile care se încarcă mai repede decât altele din aceeași nișă.

Optimizare pentru dispozitive mobile.

În acest moment nimeni nu poate nega faptul că telefoanele mobile sunt prezente în permanență, tot mai mulți utilizatori au un smartphone și îl folosesc atât pentru a găsi informații, cât și pentru a lua decizii de cumpărare.

De aceea este foarte important să vă asigurați că site-ul dvs. web este optimizat pentru a fi afișat și operat corect de pe un dispozitiv mobil. Nu mai este un „plus” pentru vizitatorii dvs., este o cerință esențială dacă doriți să aveți o prezență online bună.

De parcă acest lucru nu ar fi fost suficient, Google insistă din ce în ce mai mult pe site-urile web adaptate, îmbunătățindu-și poziționarea în căutările mobile.

Concluzie și sfaturi finale.

SEO Onpage este optimizarea asupra căreia ai mai mult control, așa că ar trebui să te străduiești să cunoști și să exersezi cât mai mult.
Nu vă fie frică să încercați lucruri noi, nu repetați strategia nimănui și experimentați tot ce doriți.
Nu există o formulă magică , sau cel puțin nu știu niciuna, așa că urmați sfaturile care considerați că sunt mai exacte, dar mai presus de toate, încercați să vă dezvoltați propria strategie.
Urmați un anumit sistem pentru a verifica dacă ceea ce faceți are un efect pozitiv sau negativ asupra clasamentului dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *