Google Core Update, actualizarea algoritmului Google mai 2020

Google a anunțat, luni pe 4 Mai prin contul său de Twitter, ca va realiza o nouă actualizare a nucleului, “Actualizarea nucleului din Mai 2020”. Aceasta este a doua actualizare a nucleului din anul 2020, prima a fost actualizarea nucleului din ianuarie 2020.

Traducere:

Astăzi mai târziu , realizăm o actualizare completă a algoritmului de bază, așa cum facem de mai multe ori pe an. Se numește “Actualizarea principală din mai 2020”. Orientările noastre cu privire la astfel de actualizări rămân cele pe care le-am acoperit până acum. Citiți această postare pe blog pentru mai multe informații despre acest lucru::https://webmasters.googleblog.com/2019/08/core-updates.html

Google a lansat o actualizare a algoritmului Google la fiecare câteva luni. Iar aceasta după trei luni de la actualizarea nucleului din ianuarie.

 La 3:50 pm ET, la o oră după ce a publicat această postare, Google a spus că actualizarea a început. Poate dura „aproximativ o săptămână sau două pentru o implementare completă”, a spus Google.

Actualizări anterioare :Cea mai recentă actualizare a nucleului a fost în ianuarie 2020, aici avem o recenzie a actualizării. Cea anterioară a fost actualizarea nucleului din septembrie 2019. Această actualizare a fost mai slabă pentru multe site-uri web și webmasteri, deoarece mulți au spus că nu a avut un impact atât de mare ca actualizările majore anterioare. De asemenea, Google a lansat o actualizare în noiembrie, dar aceasta era specifică clasamentelor locale.

Ce să faci dacă actualizarea algoritmului te afectează?

Google a oferit sfaturi despre ce trebuie să ia în considerare dacă o actualizare majoră v-a afectat negativ în trecut . Nu există acțiuni specifice pentru recuperare, de fapt, un impact negativ asupra clasamentului nu poate indica faptul că ceva nu este în regulă cu site/ul dvs. Cu toate acestea, Google a oferit o listă de întrebări de care trebuie să țineți cont dacă site-ul dvs. este afectat de o actualizare majoră.

Pentru a verifica dacă pagina și conținutul dvs. au setările adecvate, Google vă sugerează să răspundeți la următoarele întrebări :

Întrebări de conținut și de calitate

  • Conținutul oferă o analiză semnificativă, informații originale sau cercetare?
  • Conținutul dvs. oferă o descriere substanțială și completă a subiectului?
  • Conținutul arată analize relevante sau informații relevante, dincolo de cele evidente?
  • Dacă conținutul dvs. se bazează pe alte surse, evită pur și simplu copierea sau rescrierea în aceste surse și oferă în schimb valoare suplimentară și originală?
  • Conținutul sau titlul paginii oferă un rezumat descriptiv și util al conținutului?
  • Titlul dvs. evită să fie exagerat sau șocant?
  • Acesta este tipul de pagină pe care doriți să o etichetați, să o partajați cu un prieten sau să o recomandați?
  • Vă așteptați să vedeți acest conținut într-o revistă tiparită, enciclopedie sau carte?

Întrebări de fiabilitate

  • Conținutul prezintă informații într-un mod în care ai avea încredere în el? Acordați atenție punerii unor surse de referință clare, a informațiilor despre autor sau site-ul web care l-a publicat.
  • Conținutul este scris de un expert care cunoaște subiectul?
  • Conținutul dvs. nu are probleme de ortografie sau stil?
  • Conținutul este produs în masă sau este subcontractat unui număr mare de creatori sau este distribuit într-o rețea mare de site-uri, astfel încât alte site-uri individuale să nu primească la fel de multă atenție?
  • Conținutul dvs. are o mulțime de anunțuri care distrag sau interferează cu conținutul principal?
  • Este conținutul afișat corect pe dispozitivele mobile?

Sursa originală:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *