Dicționar SEO pe Românește

Dacă v-ați saturat să citiți și să ascultați cuvinte sau acronime despre SEO care sună grozav, dar că nu aveți niciun indiciu despre ceea ce înseamnă, nu vă faceți griji pentru că am creat acest dicționar SEO .

Îți voi explica ce înseamnă fiecare cuvânt rapid, simplu și eficient  , pe scurt, dar și cu articole complexe în text și video. 

Hai să facem TREABA! 🙌

Cuprins

Ahrefs Rang


Clasamentul Ahrefs este metrica pe care o folosește instrumentul Ahrefs pentru a evalua autoritatea unei pagini printr-un grafic în care puteți vedea evoluția respectivei autorități.

Este una dintre valorile pe care ni le oferă un instrument SEO, astfel încât să putem „înțelege” vizual dacă un site web se încadrează sau se încadrează în termeni de autoritate în ochii Google.

AdWords

Este sistemul de publicitate plătit pe clic de Google. Anunțurile care apar atunci când căutăm ceva pe Google provin de la AdWords. De asemenea, multe dintre bannerele de pe pagini web, aplicații și pe videoclipuri de You Tube.

Algorithm – Algoritmul


În mod obișnuit, când în SEO vorbim despre algoritm, ne referim la algoritmul Google . Formula secretă-matematică complexă găsită în inima motorului de căutare și prin intermediul căreia este în măsură să clasifice milioanele de pagini găsite pe Internet.

Anchor Text – Text ancorare


Textul ancoră este textul fizic pe care îl utilizăm pentru a insera o legătură sau un hyperlink. Adică, dacă aș pune un link de pe site-ul meu către Wikipedia cu textul de ancorare „SEO” într-o propoziție, ar putea arăta așa: „Iată definiția SEO în Wikipedia” .

Acestea sunt utilizate foarte strategic de către profesioniștii în poziția web, deoarece, pe măsură ce primiți legături de intrare cu ancore de un tip sau altul, rezultatele motorului dvs. de căutare se pot schimba (în bine sau mai rău), de aceea este important să cunoașteți și să învățați Pentru a lucra cu ei.

Acest termen de presupusă popularitate SEO a început să sune foarte mult la începutul anului 2014, dar nu a rămas în cele din urmă nimic.

Backlink – Legaturi externe


Cunoscut și simplu ca „legături”. Ele sunt cel mai vechi și mai cunoscut mod de a cita o referință pe internet și de a transmite autoritatea de la o pagină la alta (fie intern în cadrul aceluiași site, fie extern de la un site la altul).

Cu cât sunt mai multe link-uri sau legături pe care le primește site-ul dvs. (se presupune că), cu atât mai multă autoritate primește în ochii motoarelor de căutare, care vor interpreta fiecare link ca un „vot de încredere” față de pagina dvs. (deși aceasta este teoria).

Tipuri de legături de bază pe care trebuie să le cunoașteți:

Link-uri de intrare – atunci când o legătură punctează de la o pagină web externă la propria ta pagină
Link-uri de ieșire – link cu care faceți din propria pagină link către o pagină externă
Linkuri interne – când conectați adrese URL de pe propriul site web
Link-uri externe – o legătură care intră de la un site web extern la dvs. este o legătură externă. În mod similar, un link care lasă site-ul dvs. web către un alt site este, de asemenea, un link extern
Legături naturale – cele pe care le-am obținut într-un mod „natural”, „real” către site-ul nostru web. Adică nu le-am cumpărat sau negociat anterior.
Backlinks nofollow
Sau legături nofollow . Acestea sunt legăturile la care am adăugat eticheta rel = »nofollow», astfel încât să nu transmită autoritate site-ului către care se leagă. Sunt utile pentru menționarea unor surse sau pagini ale unor terțe părți cărora nu dorim să le oferim putere și sunt puse după cum urmează:

Black Hat SEO – Tehnici interzise


Set de tehnici interzise de motoarele de căutare, care sunt în general utile pentru a realiza poziționarea într-un mod mai rapid, dar și mai puțin „sigure” sau „durabile” pe termen lung.

Lumea pălăriei negre este la fel de adâncă pe cât este de profitabilă (pentru cei care știu să profite de ea). În timp ce există un algoritm, vor exista modalități de a „înșela” acel algoritm sau de a-i manipula rezultatele într-un fel. Pălăria neagră reprezintă în prezent traiul multor webmasteri care s-au mutat în partea mai întunecată a SEO .

Canibalizarea conținutului


Acest concept se referă la momentul în care pentru același cuvânt cheie apare pe Google cu mai multe rezultate din aceeași pagină.

Dacă pentru același cuvânt cheie apareți de 2 sau 3 ori cu rezultate diferite ale site-ului dvs., veți monopoliza și o parte mai mare a clasamentului, veți primi mai multe vizite și veți îmbunătăți CTR-ul site-ului dvs. web pentru acel termen.

De asemenea, poate fi sinonim că sunteți „liderul” unui anumit cuvânt cheie în ochii Google și că meritați mai multă atenție din partea motoarelor de căutare.

Dar acest comentariu este doar pozitiv atunci când sunteți cu două rezultate pe prima pagină, de preferință din Top 3 în sus.

Dacă nu, cel mai probabil este că această canibalizare nu face ca niciuna dintre postările dvs. care concurează pentru același cuvânt cheie să fie la fel de bine și de obicei tinde să fie negativă .

Cu toate acestea, trebuie evitat pe cât posibil: 1 cuvânt cheie> 1 adresă URL pentru a-l clasifica.

Canonical


Este o etichetă folosită pentru a spune Google care URL este cea importantă și pe care trebuie să o urmezi (și care să o ignori) în cazul conținutului duplicat.

CF – Flux de citare


CF sau Citation Flow este una dintre valorile pe care instrumentul Majestic le folosește pentru a măsura autoritatea unui site web. CF se concentrează în special pe măsurarea „cantității” linkurilor primite ale unei pagini și este reprezentată într-un număr care merge pe o scară logaritmică de la 1 la 100.

Conținut duplicat


În esență, există două tipuri de conținut duplicat: pe de o parte îl avem pe cel generat de CMS cum ar fi WordPress (și multe altele) în cadrul propriului nostru site web, pe care va trebui să le controlăm, dar care nu au nicio legătură cu procesul de scriere și pe de altă parte. găsim conținutul duplicat “al unei vieți”, care este locul unde este literalmente “copiat” de pe o altă pagină web.

Conținutul copiat de pe un site web terț devine automat conținut duplicat în ochii Google.

Acest conținut poate fi copiat atât manual (cu copy / paste) cât și automat.

Evitați întotdeauna să generați conținut duplicat. Dacă doriți să exprimați ceva ce nu știți și care se află pe o altă pagină web, citiți conceptul și rescrieți-l cu propriile cuvinte și generați propriile concluzii. Dar niciodată „copie așa cum este”. Motoarele de căutare își dau seama și te pot penaliza.

Partea algoritmului Google care controlează conținutul duplicat este Google Panda.

Clickbait -Momeală la clicuri


Clickbait tradus în româna este „momeală la clicuri”, iar în SEO se referă în principal la toate titlurile de pagini sau articole web cu mesaje curioase, alarmante sau de orice alt tip care vă determina să faceți clic pe ele și care sunt utilizate mai ales în Rezultatele căutării pe Google sau pe rețelele de socializare pentru a vă face să vizitați site-ul.

Pentru ce este clickbait?


În principal pentru a obține vizitatori . Este o tehnică folosită pe scară largă chiar și de ziarele digitale cu autoritare, deoarece funcționează foarte bine. Dar fiți atenți, deoarece utilizarea unui clickbait care nu corespunde cu conținutul pe care îl va citi utilizatorul poate fi în detrimentul SEO.

Dacă un utilizator caută ceva pe Google, face click pe un rezultat (pentru că are un titlu clickbait), dar se întoarce la rezultatele căutării în scurt timp (timp numit timp de pauză ), pentru Google poate fi un indicator că rezultatul respectiv Nu îndeplinește intenția de căutare a utilizatorului, deci ar putea pierde poziții.

Crawl Budget – Buget de accesare


Este cantitatea de „timp” sau „lățime de bandă” pe care Google o atribuie site-ului dvs. web pe baza autorității sale.

Timpul în care botii Google petrec accesând site-ul dvs., mutându-se în interiorul său, căutând și indexând conținut nou.

CTR – Raportul de clicuri


Sau faceți clic pe Throug Rate. Este o metrică folosită în analiză și care are un impact special asupra poziționării pe web. Măsurați raportul de clicuri pe care rezultatul nostru îl primește pe Google pe baza numărului de afișări primite.

Modul de calculare este să împărțiți numărul de clicuri primite la numărul de afișări și să-l multiplicați cu 100 (pentru a obține procentul).

Astfel, de exemplu, dacă un articol din blogul dvs. primește un total de 5.000 de afișări și 150 de persoane au dat clic pe el, CTR-ul său este de 3% (150 / 5.000 * 100).

Este una dintre noile metrici care alcătuiesc așa-numitul „răspuns al utilizatorului”, unul dintre factorii cei mai apreciați de Google Panda astăzi, în special atunci când este combinat cu alți factori de răspuns pozitiv ai utilizatorului (citiți experimentul meu «prin încărcarea unei postări pe Google se bazează numai pe CTR «).

DA – Domain Authority – Autoritatea domeniului


Celebrul DA este una dintre cele mai utilizate valori istorice de către SEO, bloggeri și webmasteri pentru a măsura autoritatea unei pagini sau „în ce măsură este puternică / puternică în ochii Google”.

DA este o valoare care variază de la 1 la 100 și folosește cantitatea și calitatea linkurilor primite pe care pagina dvs. le primește pentru a atribui un astfel de scor ca metrica principală.

Nu trebuie utilizat ca singur factor de referință la măsurarea autorității unui domeniu, deoarece arată informații destul de înclinate dacă nu le contrastăm cu metricele altor instrumente.

De exemplu, este posibil ca un blog care este pur spam în ochii Google să poată acumula o cantitate bună de DA doar pentru a primi multe link-uri (chiar și linkuri toxice și de calitate scăzută) și nu înseamnă că are autoritate, dacă nu chiar invers.

Un site web nou-născut are DA 1, iar un site web cum ar fi Amazon.com are DA 100. Blogger3cero la momentul scrierii acestor linii are DA 41. Din cifrele din jurul DA 30 (deși este o abordare foarte generală și nepractică) Putem estima că un domeniu „are autoritate”.

Densitatea cuvintelor cheie


Sau densitate de cuvinte cheie. Se referă la densitatea unui anumit cuvânt sau a unui set de cuvinte dintr-un text. De exemplu, dacă cuvântul cheie „rețete” apare de 10 ori într-un text de 1.000 de cuvinte, vom spune că cuvântul cheie are o densitate de 1% (10 / 1.000 * 100).

Utilizarea excesivă a cuvântului cheie în text înseamnă a suporta „ umplerea cuvintelor cheie ”, o practică care se presupune că este penalizată de motoarele de căutare.

Deep linking – Legătură profundă


Adâncimea nivelului de legătură. Când pe site-ul dvs. web aveți mai multe niveluri de link-uri interne, acesta poate fi considerat link-uri profunde sau link-uri profunde.

Este necesar să luați Googlebot oriunde doriți și faceți-l să urmărească un număr mai mare de pagini interne pe site-ul dvs.

Domain Rating – Evaluarea domeniului


Este una dintre valorile instrumentului Ahrefs care măsoară autoritatea de domeniu într-un mod „global”, în același mod cu MOZ „DA (Domain Authority)” cu care suntem atât de obișnuiți.

Domeniul expirat


Este un domeniu care a fost odată online și acum nu este. Proprietarul sau administratorul l-a lăsat să expire, dar uneori păstrează încă o parte din legăturile de autoritate / primire pe care le-a avut în trecut.

Foarte folosit de SEO pentru montarea PBN-urilor .

Domeniul oglindă


Când intrăm în domeniul nostru cu „www” sau fără , ar trebui să conducă la aceeași adresă URL. În caz contrar, riscăm să avem domenii oglindă și să intrăm în temutul conținut duplicat (sau alimente pentru Google Panda).

EMD – Domeniul Exact de potrivire


Acesta este unul dintre cei mai folosiți termeni în acest blog. EMD reprezintă Domeniul Exact de potrivire și, în principiu, ne referim la EMD-uri atunci când vorbim despre domenii de cuvinte cheie exacte.

De exemplu, dacă dorim să poziționăm cuvântul cheie « cumpar samsung » o strategie tipică folosind un domeniu EMD, ar fi putut fi să cumperi domeniul « cumparsamsung.com» sau ceva similar și acela modul va fi oarecum mai ușor de poziționat.

De multe ori vom afla că „EMD exact ” al cuvântului cheie în cauză nu este disponibil.

Nu se întâmplă nimic, puteți lua „Semi-EMD-uri” similare, cu majoritatea cuvintelor cheie din domeniu sau cuvinte cheie complete urmate de un fel de caracter.

În exemplul nostru, samsung ar putea fi:

cumparsamsung.info
cumparsamsung10.com
cumpar-samsung .com
cumpara-samsung.meu
și altele asemenea
De obicei, sunt folosite pentru a lucra atât proiecte mici, cât și mega proiecte.

404 Error -Eroare 404


O eroare 404 este eroarea pe care serverul o returnează unui utilizator care a solicitat să acceseze o adresă URL care nu mai există.

Trebuie să aveți 404 erori bine controlate, deoarece atunci când apar în masă pot deveni o mare problemă pentru site-ul nostru web, iar Google ne poate reduce în rezultatele sale.

Cele mai bune două moduri de a controla apariția de erori 404 sunt:

Google Search Console – prin> crawl> erori de accesare
Ahrefs -through> LINKS EXTERIOR> Linkuri rupte


Etichete H


Etichetele H ne ajută să ierarhizăm informațiile dintr-un text și, astfel, îi ajutăm atât pe oameni cât și pe motoarele de căutare să înțeleagă mai bine structura, organizarea și semantica lor.

Sunt titlurile H1, H2, H3, H4, H5 și H6.

Acestea variază de la cea mai mare la cea mai mică, H1 fiind cea mai importantă și H6 cea mai puțin folosită.

În WordPress se numesc „titlul 1”, „titlul 2”… „titlul 6”.

Footprints – Comanda de cautare in google


Sunt o serie de comenzi pe care le puteți utiliza pe Google pentru a căuta informații mult mai precis. Mai jos aveți un ghid detaliat cu multe dintre cele pe care le puteți utiliza.

Ferma de link-uri sau site sămânță


Acele site-uri sau portaluri care sunt în general dedicate vânzării de link-uri și care au o cantitate foarte mare de link-uri de ieșire, risipind astfel o bună parte a autorității lor și oferind Google semne de dezabonare a site-ului primesc numele fermei de link-uri. de calitate.

În trecut, au fost utile pentru poziționare, adică aveți o mulțime de legături de la diferite ferme și asta este, dar în prezent acestea nu poziționează la fel și este una dintre cele mai simple practici pentru a ajunge penalizat de Google Penguin.

Grey Hat – Tehnici de mijloc


Cu Gray Hat ne vom referi la modul de lucru al SEO care este la jumătatea distanței dintre Black Hat și White Hat, adică nu este la fel de agresiv și de „zbuciumat” ca primul, nici la fel de „purist” și conservator ca al doilea

Este de fapt un termen de aplicare foarte relativ, deoarece există o dezbatere deschisă în lumea SEO că orice lucru care contravine orientărilor Google este deja considerat direct Black Hat (și asta pleacă doar de la schimbul unui link), dar în practică Este folosit pentru a face referire la SEO care funcționează într-un mod intermediar între ambele discipline, fără a cădea în radicalismul alb sau negru.

Index – Indexare


Indexarea se referă la capacitatea motorului de căutare de a include paginile noastre web și adresele URL diferite ale acestora în indexul de rezultate.

Un blog cu vechime și forță va indexa în câteva ore (postările dvs. vor apărea rapid pe Google), în timp ce un blog nou și nou-născut poate dura câteva zile pentru indexare.

Nu confundați cu termenul «poziție».

Poziționarea se referă la apariția dintre primele rezultate, cât se poate de mare, în timp ce indexarea se referă la simpla „apariție” (în orice loc) în rezultatele motorului de căutare.

Prin urmare:

Un articol indexat nu poate fi poziționat
Dar un articol poziționat va fi întotdeauna indexat.
Unul dintre elementele care accelerează cel mai mult procesul de indexare este traficul web .

Pe de altă parte, putem forța, de asemenea, procesul de indexare să îl facă mult mai rapid prin Search Console.

Index de vizibilitate (SISTRIX)


Indicele de vizibilitate SISTRIX este o metrică a instrumentului SISTRIX care măsoară evoluția (creșterea sau scăderea) oricărei pagini web în rezultatele Google / traficul organic.

Este foarte util să știm dacă un site a fost penalizat sau nu, să comparăm dimensiunea noastră cu cea a concurenței și să vedem dacă noile proiecte pe care le lansăm încep puternic sau dacă dimpotrivă, merg foarte încet și trebuie să accelerăm.

În punctul meu de vedere profesional, este unul dintre indicatorii cu cea mai precisă și mai eficientă diferență în cadrul instrumentelor din lumea SEO și este esențial pentru a evalua calitatea și autoritatea reală a unei pagini. Aici puteți citi totul despre indicele de vizibilitate .

Keyword – Cuvinte cheie


Sau cuvânt cheie. Aceștia sunt „termenii”, „criteriile” sau „cuvintele” pe care vom încerca să le poziționăm în Google, care să apară în primele rezultate când un utilizator scrie acest sau acel cuvânt în motorul de căutare, de obicei printr-un articol scris pe pagina noastră. sau orice altă parte a web-ului.

Poziția multor cuvinte cheie este sinonimă cu obținerea mai multor trafic web.

Dar este mai bine, din punct de vedere SEO, să ai un blog cu 15 articole și ca 10 dintre ele să se afle în Top 1 pentru cuvântul cheie (adică am reușit să le clasăm pe prima poziție), decât să avem un blog cu 50 de articole și cu 25 dintre ele clasate în Top 1.

Clasarea cuvintelor cheie în primele poziții transmite semnale de autoritate și relevanță motoarelor de căutare.

Astăzi, majoritatea instrumentelor SEO se concentrează pe utilizarea și tratarea cuvintelor cheie pentru a oferi utilități profesioniștilor de marketing online.

Keyword Research – Cercetare cu cuvinte cheie


Găsirea unei liste de cuvinte cheie sau cuvinte cheie adecvate pentru a scrie despre o poziție mai bună în motoarele de căutare este un proces cunoscut sub numele de cercetare prin cuvinte cheie .

O multitudine de procese, formule și instrumente sunt utilizate în acest sens și fiecare SEO are modul său preferat de realizare a acestuia. Cu cât cercetarea cuvintelor cheie este mai profundă, cu atât vor fi mai multe cuvinte cheie lungi, iar pe rând, cu mai multe căutări, vom găsi pentru proiectele noastre.

Link baiting


Vorbim despre salvarea de link-uri atunci când primim „link-uri naturale” (pe care nu le-am cumpărat sau negociat anterior) către site-ul nostru web.

Acestea sunt obținute de obicei prin publicarea de conținut epic sau impresionant , care funcționează ca un “link-ul de legătură” și pe care oamenii le împărtășesc într-un mod masiv, deoarece le pare interesant.

O resursă (în opinia mea destul de bine echipată, dar adesea totuși eficientă), care este adesea folosită pentru a încerca să obțină legătura de legături sunt utilizarea infografiei.

Prin acest blog, primesc link-uri care se scot aproape în fiecare săptămână datorită publicării conținutului, deoarece este un blog relevant în tema sa, dar probabil că am obținut mai multe linkuri primite a fost cu postarea scrisă în Quondos « Los 200 de factori de care Google ține cont pentru a poziționa pagina dvs. „, virală și cu transfer de legături masive.

Link building – Construirea legăturilor


Crearea de linkuri se referă la practicile legate de backlink-uri sau link-uri. Exemple:

„Acest instrument este unul dintre cele mai bune pentru crearea de link-uri” – vorbește despre faptul că instrumentul este unul dintre cele mai bune pentru lucrul la problemele legate de link-uri.
„Vom lucra la construirea de link-uri a site-ului respectiv imediat ce îl vom crea” – înseamnă că de îndată ce site-ul web va fi finalizat, vor începe să obțină linkuri de intrare către acesta
„Crearea de link-uri de pe pagina respectivă a fost foarte proastă, nu știu cum este atât de bine poziționată” – înseamnă că legăturile de pe o pagină (linkurile în sine / plasarea lor / textul de ancoră folosit / etc) sunt foarte proaste, dar că, în ciuda faptului că totul este bine poziționat în Google
Cu siguranță se referă la backlinks și este un termen care se adaptează la toate tipurile de contexte SEO.

Link juice


Cu sucul de legături ne referim la „autoritatea” pe care suntem capabili să o transferăm de la o pagină la alta prin legături sau legături.

Orice legătură (internă sau externă) care indică o altă adresă (URL) transmite o parte din sucul său de legătură și, prin urmare, o ajută să se poziționeze mai bine sau să aibă o mai bună considerație pentru motoarele de căutare.

Spre deosebire de ceea ce mulți oameni consideră că sucul de legătură „nu se termină”, precum și să pună câteva link-uri, așa că le puteți folosi fără să vă faceți griji despre pierderea autorității câștigate .

Long tail – Coada lungă


Acesta este unul dintre cei mai importanți termeni pentru a înțelege și a ști să manevrați în întreaga disciplină a poziționării web.

Când vorbim despre „coadă lungă” sau „coadă lungă de cuvinte cheie”, ne referim la un cuvânt cheie care este la rândul său compus din mai multe cuvinte mai generale și, astfel, împreună se referă la un termen mai lung și specific și, prin urmare, mai ușor de poziționat.

De exemplu:

Torturi – acesta nu ar fi o coadă lungă, ar fi un cuvânt cheie foarte generic, cu multe căutări și, prin urmare, foarte competitiv
Cum să faceți plăcinte de mere de casă în 1 oră – acesta ar fi un „concept cu coadă lungă” sau un „coadă lungă de cuvinte cheie” care are mai puține căutări, este mai specific și va fi, de asemenea, mult mai ușor de poziționat.
Astfel, cel mai bun mod de a vă poziționa atunci când cineva începe un blog nou, cu puțină autoritate, este să atace termenii cu coada lungă (scriind articole de exemplu, unde în fiecare dintre ei abordăm un termen diferit de coadă lungă).

Modul de a găsi cele mai bune cuvinte cheie lungi implică un proces SEO care este cunoscut sub numele de cercetare prin cuvinte cheie.

Keyword stuffing -Àglomerarea de cuvinte cheie


Când vorbim despre umplerea cuvintelor cheie, ne referim la utilizarea excesivă și intenționată a cuvântului cheie în cadrul unui text.

Repetați-l de mai multe ori, chiar dacă nu are întotdeauna sens să-l așezați în acel context și, de obicei, în bold. O practică considerată pălărie neagră foarte comună înainte de lansarea Google Panda.

Titlul Meta


Motivele de căutare sunt luate în considerare de către motoarele de căutare ca fiind unul dintre factorii principali atunci când se determină conținutul unei pagini și, în cele din urmă, atunci când se poziționează pentru acest sau acel cuvânt cheie.

O punem de obicei în pluginul nostru SEO, la sfârșitul corpului postării WordPress.

Meta Title – Meta Descrierea


Meta descrierea este folosită de Google pentru a afișa o mică bucată de text în cadrul SERPS utilizatorilor care caută pe Google.

Nu se poziționează direct, dar au o valoare de poziționare indirectă, deoarece vă pot încuraja rezultatele pentru a primi mai multe clicuri și, prin urmare, crește CTR .

În mod similar, este introdus în câmpul activat pentru acest lucru în pluginul nostru SEO.

Meta Description Cuvânt cheie meta


Acestea nu mai sunt luate în considerare de Google, în trecut au servit pentru a da informații motorului de căutare cu privire la subiectul tratat într-un anumit conținut.

Încă o dată, le putem introduce în câmpul activat pentru acest lucru în pluginul nostru SEO.

Mozbar


Instrument dezvoltat de oamenii din MOZ care constă într-o extensie pe care o puteți instala în browserul dvs. prin care veți putea cunoaște date relevante despre autoritatea unei pagini web, cele mai cunoscute date fiind PA și DA.

MozRank


MozRank este înlocuitorul perfect pentru celebrul ca depășit „Page Rank” (dacă arătați, PR-ul nu l-a inclus nici măcar în acest dicționar). Este una dintre valorile furnizate de Mozbar (instrumentul MOZ) pentru a cunoaște autoritatea unei pagini bazată pe cantitatea și calitatea legăturilor primite pe care le-a primit (deși prima de cantitate) și variază de la 1 la 10.

Atât timp cât MozRank și MozTrust sunt numere mai apropiate unele de altele, pagina are o valoare mai bună în clasamentele Google.

MozTrust


MozTrust este o altă dintre valorile furnizate de Mozbar (instrumentul MOZ) prin care vom putea verifica cât de variate sunt legăturile noastre și credibilitatea pe care o vor avea în fața motoarelor de căutare.

Atâta timp cât MozTrust și MozRank sunt numere mai apropiate unele de altele, pagina are o valoare mai bună în clasamentele Google.

Page Authotity – Autoritatea paginii


PA este una dintre cele mai cunoscute metrici din lumea online pentru a măsura autoritatea unei URL-uri date. Acesta a fost dezvoltat de oamenii din MOZ și îl puteți vedea prin Mozbar după ce îl descărcați și îl instalați în browser.

PA măsoară autoritatea unei „pagini”, dar trebuie să evidențiem pagina de cuvânt , deoarece ne va oferi date doar pe adresa URL unde suntem în acel moment și nu de exemplu un domeniu în general.

Se bazează în mare măsură pe cantitatea de backlink-uri primite.

Panda


Google Panda Una dintre noile actualizări ale algoritmului Google care a marcat o schimbare radicală a rezultatelor și care a marcat un înainte și un timp de la lansarea oficială la începutul anului 2011.

Panda luptă împotriva conținutului de calitate slabă sau slabă, cu un RU scăzut (răspunsul utilizatorului) și împotriva conținutului duplicat.

Algoritmul Panda rulează pe tot parcursul anului și evaluează permanent site-urile noastre web și verifică printr-un index numit „Panda Score” dacă merităm clasamente mai bune sau mai proaste.

Pentru a fi la curent cu actualizările Panda, puteți vizita secțiunea Algoritm .

PBN


Retele de bloguri private. Sunt rețele de bloguri private care încearcă să simuleze site-uri web aleatoare ale utilizatorilor unui anumit subiect (deși uneori pot fi, de asemenea, generalisti) și care sunt utilizate pentru a insera link-uri sau link-uri către alte site-uri web pentru a le poziționa în Google.

Utilizarea sa este răspândită pe internet într-un număr mare de nișe (în special în cele mai angajate).

Am vorbit despre ei în această postare .

Google Penguin


Google Penguin Una dintre cele mai cunoscute actualizări din istoria algoritmului. A fost lansat în prima jumătate a anului 2012 și de atunci a luptat împotriva spam-ului cu adevărat greu (și chiar uneori pe nedrept) pe web, în ​​special spam care se referă la întregul subiect al linkurilor toxice sau al backlink-urilor. de calitate.

Penguin este unul dintre cei mai temuti algoritmi de către webmasteri. Un număr mare de penalități provin de la Google Penguin.

Uneori, se comportă într-un mod „nedrept”, întrucât nu este (cel puțin la momentul scrierii acestor rânduri) încă în măsură să înțeleagă atacurile SEO negative și pedepsește site-urile web care suferă (când, evident, nu ar trebui să fie) .

Penguin a pedepsit Blogger3.0 în versiunea sa Penguin 3.0 scăzând traficul și clasamentele multor cuvinte cheie din cauza unui atac SEO negativ pe care în urmă cu câteva luni începuse să primească acest blog.

Când Penguin 4.0 a fost actualizat, a devenit în timp real și aceasta a fost o descoperire în lumea SEO.

Pentru a fi la curent cu actualizările Penguin, puteți vizita secțiunea Algoritm .

Pogosticking


Are loc atunci când un utilizator introduce progresiv fiecare dintre rezultatele diferite ale rezultatelor Google.

Google înțelege că dacă un utilizator face clic pe primul rezultat SERP și consecutiv se întoarce și vizitează al doilea rezultat, primul nu a răspuns la nevoile sale de căutare.

Dacă se întâmplă din nou cu al doilea și al treilea rezultat, înțelegeți că nici primul și nici al doilea nu au generat satisfacția necesară.

În acest fel, Google acordă un punctaj specific fiecăreia dintre linkurile pe care le vizitează un utilizator până când nu mai caută.

Query – Întrebare


O interogare este o căutare sau o interogare într-o anumită bază de date. În cazul SEO, căutarea introdusă de utilizator în motorul de căutare este interogarea.

Redirecționare 301


Este cel mai rapid și cel mai eficient mod de a spune motoarelor de căutare că conținutul a fost mutat de la o adresă URL la alta fără a pierde autoritatea, adică păstrând legături și vizite de la URL-ul vechi la noua adresă URL.

Foarte folosit în Pălăria Neagră pentru a se clasifica mai repede, deși recent descoper un mod foarte „White Hat” de a le folosi și de a profita de ele.

Răspuns utilizator (RU)


Răspunsul utilizatorului (RU) formează ceea ce începe să fie înțeles drept „SEO modern” și este format din toate valorile interacțiunii utilizatorilor din fața unei pagini web.

Măsuri esențiale ale Regatului Unit:

CTR în SERPS


Rata de respingere
Ora de pagină
Vizualizări de pagină pe sesiune
Procentul traficului recurent
Procentul traficului direct
Cu cât măsurile de răspuns ale utilizatorului pentru un anumit site web Google vor înțelege că merită o clasare mai bună și prin Google Panda atribuie un anumit Scor Panda, care este responsabil de evaluarea răspunsului utilizatorului pentru fiecare pagină.

robots.txt


Fișier care servește pentru a indica motorului de căutare paginile pe care vrem să nu le indexăm. În mod implicit, permite tuturor roboților să viziteze și să răzuie toate fișierele de pe un site web.

Este foarte necesar ca acesta să blocheze accesul Googlebot la multe adrese URL care nu adaugă valoare și, prin urmare, să economisească resurse acelor rebote care mai târziu pot fi alocate altor părți ale site-ului nostru web.

Sandbox


„Limbo” din Google. „Caseta” în care aveți de gând să ne puneți atunci când vom avea un domeniu nou care nu este încă încredere și care nu vă va permite încă să faceți clasament.

Scrapear


Termen utilizat frecvent în Pălăria Neagră. Acesta constă în obținerea de informații de la diverse surse web într-un mod automatizat și utilizat (de obicei) ulterior, în scopuri negre SEO Hat.

SEM


Plătește pentru a apărea în primele rezultate ale Google pe termen scurt, de exemplu publicitate în Google Adwords.

Avantaj: nu trebuie să așteptați (ca în SEO) săptămâni, luni sau ani pentru a vă poziționa mai sus și a primi vizite calificate.

Dezavantaje: este un serviciu de vizibilitate a plăților, imediat ce încetați să plătiți, veți înceta să apară mai sus și SEO este „gratuit” (cu multe ghilimele) dacă îl comparăm cu această caracteristică a SEM.

Semne de autoritate


Termen creat de autorul acestui blog care se referă la mixul SEO de aplicare a acțiunilor de: CTR + Link building + semnale sociale.

Iată un eșantion de funcționare .

SEO


Optimizarea motorului de căutare sau disciplina dedicată optimizării motoarelor de căutare. Pe scurt, ramura de marketing online care încearcă să facă site-ul dvs. web să apară în primele rezultate ale Google.

Evoluează foarte rapid, este opac, este complicat de înțeles, deoarece modelele replicabile nu se găsesc aproape niciodată în cadrul disciplinei SEO (prin urmare, experiența este una dintre cele mai bune surse de cunoaștere).

Nu este predat bine în universități. Nu este învățat bine (de multe ori) în maestrii de instruire. Cel mai bun mod de a învăța este de la mâna webmaster-ului în sine care lucrează în SEO în fiecare zi și îl folosesc ca principal mod de viață sau prin deschiderea propriilor bloguri și încercarea de a le poziționa.

SEO local


Poziționare SEO care se concentrează pe rezultatele locale ale Google, care nu sunt altceva decât partea inițială a SERPS care este destinată să arate întreprinderilor mici IMM-uri și freelanceri care și-au înregistrat activitatea locală pe Google și care distribuie un anumit tip. a serviciului într-o geolocalizare specifică.

SEO negativ


Un set de practici SEO care sunt destinate să atace o pagină și să-și doboare clasamentul, făcând motoarele de căutare să creadă că practicile frauduloase sunt comise.

Acestea sunt foarte frecvente în unele sectoare în care se mișcă o mulțime de bani și / sau multă concurență, iar modalitatea de apărare împotriva acesteia este prin Instrumentul Google Disavow, deși detectarea și filtrarea anterioară de la instrumente de legătură, cum ar fi Ahrefs.

Puteți citi mai multe despre SEO negativ în articolul meu din Emprendedores.es

SEO în afara paginii


Vorbim despre SEO în afara paginii atunci când lucrăm factori SEO externi paginii și ne referim, de obicei, la acest lucru atunci când vorbim despre tehnici de construire a linkurilor.

SEO pe pagina


Vorbim despre SEO pe pagina atunci când lucrăm factori SEO interni ai propriei pagini.

Printre ele putem evidenția arhitectura web, conectarea internă, optimizarea conținutului, optimizarea meta-tagurilor … și factori interni ai acestor caracteristici.

CLICK AICI PENTRU UN ARTICOL COMPLET

SERPS


SERPS (pagina cu rezultatele motorului de căutare) sunt pur și simplu „rezultate Google”.

Când vorbim despre un SERP ne referim la un anumit clasament al rezultatelor pe care motorul de căutare le-a comandat după propriile criterii algoritmice.

Short tail – Coada scurtă


Termenul opus cu coada lungă , sunt cuvinte cheie scurte, care sunt de obicei mult mai complicate de poziționat decât coada lungă, dar au o cantitate mult mai mare de trafic web, deoarece sunt căutate de mai multe ori.

Sitemap – Harta site-ului web


Document XTML pe care trebuie să îl trimitem către Google prin Google Search Console și prin care vom spune Google ce pagini alcătuiesc site-ul nostru web.

Snippet – Fragment


Când vorbim despre fragment, vom face referire la extrasul pe care Google îl ia în general din descrierea noastră și care arată în rezultatele sale într-un mod sumar, astfel încât utilizatorul să știe ce se întâmplă pe o pagină sau alta.

Sunt foarte utile pentru creșterea valorilor cum ar fi CTR și există instrumente care vă vor ajuta să le optimizați, cum ar fi SEOmofo .

Spam Score – Scor Spam


Dezvoltat de Moz. Măsoară fiabilitatea unui site web bazat pe sănătatea linkurilor primite. Merge de la 0 la 17 și, prin urmare, MOZ ne oferă gradul de „toxicitate” a legăturilor noastre primite.

Spinear


Când ne referim la spinear în lumea webmaster-urilor, vrem să ne referim în special la acele texte care nu sunt cu adevărat originale, dar care încearcă să apară în ochii motoarelor de căutare.

În pregătirea lor, folosesc bucăți de texte din alte surse pentru a le pune la un loc, a încurca cuvinte și a lucra cu ele într-un fel pentru a le face să treacă prin „texte originale” în mod fraudulos. Foarte utilizat în BH (Black Hat).

Spiderul – păianjenii


Spiderul sau păianjenii Google sunt responsabili de urmărirea WWW pentru a sorta toate informațiile existente în rețea.

Stop words -Opriți cuvintele


Cuvintele de oprire sunt cuvinte de tip prepoziții, articole, adverbe, pronume și altele asemenea, potrivit credinței unui număr mare de oameni, nu sunt utile atunci când sunt incluse, de exemplu, în URL, deoarece motorul de căutare le ignoră.

În opinia mea, aceasta este o greșeală și faptul că se crede că cuvintele de stop nu sunt utile este unul dintre numeroasele mituri ale SEO . Acestea pot aduce naturalețe pe o adresă URL și Google este în măsură să diferențieze cuvântul cheie de cuvintele de oprire din acesta.

Subdomeniu


Prin intermediul subdomeniilor putem crea (între ghilimele) în toate scopurile SEO „domenii independente” din propriul nostru domeniu.

Cu toate acestea, nu sunt în favoarea utilizării subdomeniilor și prefer să grupez conținutul în foldere în cadrul domeniului principal, deoarece în acest fel puterea domeniului va afecta și aceste foldere.

Trust Flow – Flux de încredere


TF sau Fluxul de încredere este una dintre valorile pe care instrumentul Majestic le utilizează pentru a măsura autoritatea unui site web. TF se concentrează în special pe măsurarea „calității” legăturilor primite ale unei pagini și este reprezentată într-un număr care merge pe o scară logaritmică de la 1 la 100.

Împreună cu CF sunt valori care oferă o aproximare foarte reală a calității linkurilor unei pagini web. Perfect pentru a evalua dacă link-urile unui site web ne interesează cu adevărat sau nu.

Tier Link Building


Când vorbim despre TLB ne referim la „piramidele de legătură” care sunt utilizate pentru a transmite sau transfera autoritatea (sau sucul de legătură) de la o pagină la alta.

De obicei, cel mai frecvent este să auzim despre:

Nivelul 1 – link-uri pe care le-am creat la un prim nivel, care indică site-ul nostru principal (cunoscut și sub denumirea de „site money”). Trebuie să fie de calitate
Nivelul 2 – link-uri pe care le-am creat al doilea nivel, care, la rândul lor, indică legăturile pe care le-am creat în Tier 1. Pot avea o calitate puțin mai mică (bloguri 2.0, recenzii mediocre, etc.)
Nivelul 3 – legături pe care le-am creat automat la un al treilea nivel care, la rândul lor, indică legăturile de nivel 2. De obicei, acestea sunt spam și link-uri de calitate foarte mică, dar în cantități mari
tracțiune
Trageți „trageți”, obțineți rankear și faceți vizite de la un anumit URL.

Cu cât este mai mare numărul de cuvinte cheie clasate sub aceeași adresă URL, cu atât este mai mare tracțiunea.

Vorbesc mai profund despre conceptul de tracțiune din acest articol .

Rating URL


Este una dintre valorile instrumentului Ahrefs care măsoară autoritatea unei adrese URL într-un mod „specific”, în același fel ca „PA (Page Authority)” din MOZ cu care suntem atât de obișnuiți.

White Hat – Seo bun


Cum să lucrezi SEO complet și complet urmând liniile directoare pe care Google le stabilește cu strictețe. Definiți o arhitectură corectă a paginii, creați conținut de calitate, conectați-vă numai la conținut care adaugă cu adevărat valoare utilizatorului și niciodată pentru a transmite autorități și orientări similare.

Este partea opusă lui Black Hat și se caracterizează prin a fi mai lent în rezultate, dar (în teorie) mai stabil pe termen lung.

WordPress SEO de Yoast


WordPress SEO de Yoast este, de asemenea (împreună cu All in One) unul dintre cele mai utilizate pluginuri în WordPress CMS pentru a optimiza „intrările” sau „articolele” unui blog sau site-ul web. Este un plugin prin care vom putea insera un titlu, o descriere și, în final, o serie de etichete utile pentru a ajuta motoarele de căutare să ne urmărească mai bine conținutul.

WPO


WPO reprezintă optimizarea performanței web și este modalitatea „tehnică” de a spune „face ca o pagină web să se încarce mai repede”, ceva pozitiv atât pentru utilizatori (rata mai mică de respingere) cât și pentru motoarele de căutare (roboți mai ușor de mutat de site-ul dvs. web).

Am uitat ceva?

Dacă există ceva ce nu știți ce înseamnă și nu se află pe această listă, contactați-mă și o voi adăuga, trimiteți-mi întrebările voastre cu care mă ajutați pe mine și pe toți cei care vin în urmă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *