Ce sunt cuvintele cheie și cum ne ajuta pe internet?

Cuvântul cheie este traducerea în Română a cuvântului englez ” keyword “, care în programare este definit ca termen responsabil pentru promovarea schimbului de informații între paginile web și utilizatorii de pe Internet.

Dacă ați ajuns aici la acest articol, sunt sigur că doriți să înțelegeți care sunt cuvintele cheie?

Când începem să studiem ce este SEO ( optimizarea motoarelor de căutare ) unul dintre cele mai discutate puncte este despre cuvintele cheie, alegerea acestora și importanța reală a acelor termeni care dictează optimizările.

Fără alte detalii, acum veți învăța o dată pentru totdeauna 😉 care sunt. La treabă!

Ce sunt cuvintele cheie?

Cuvintele cheie ( keyword ) sunt principalul instrument al unei investigații. Sunt termeni compuși dintr-unul sau mai multe cuvinte. Ele sunt modul în care un utilizator își scrie îndoielile în motoarele de căutare pentru a obține răspunsuri și a-și rezolva problemele.

Oricât de mult termenul este auto explicativ, nu costă nimic să explici în detaliu ce sunt și ce înseamnă. Până la urmă, asta a fost îndoiala care te-a adus aici!

Practic, cuvintele cheie sunt principalele instrumente de căutare.

Gândiți-vă că toate căutările provin dintr-un cuvânt folosit pentru a prezenta această problemă motorului de căutare. Cuvintele cheie pot fi definite ca termenii folosiți de utilizatori pentru a obține răspunsuri și pentru a-și rezolva problemele.

Dacă sunteți profesionist în marketing , cuvintele cheie sunt termenii pe care îi folosim pentru a da o adresă atunci când creăm paginile, postările și site-urile noastre de blog.

Adică, atunci când definiți un cuvânt cheie pentru o anumită pagină, veți transmite mesajul către Google, de exemplu, că conținutul dvs. este despre subiectul acelui termen specific.

Dacă totul merge bine și faceți alegerea corectă, conținutul dvs. va fi afișat exact persoanei care a căutat acel cuvânt cheie.

În practică, așa funcționează:

Cuvintele cheie sunt folosite de utilizatori (după cum știți cuvântul în caseta de căutare Google) și este utilizat și de site-urile care doresc să fie introduse care au „răspunsurile” respectivei căutări.

De ce sunt cuvintele cheie atât de importante pentru afacerea dvs.?

Nu este întâmplător că sunt cuvinte cheie. Acestea sunt cele care, atunci când se potrivesc perfect, deschid ușile conținutului dvs. către lumea internetului. Adevărul este că o companie care dorește să supraviețuiască transformării digitale nu poate înceta să le privească în detaliu.

Pentru afacerea ta, înseamnă diferența dintre a fi găsit, citit, împărtășit și plăcut sau pur și simplu nu a fost introdus din cauza ignoranței complete.

Și tocmai de aceea, cuvintele cheie sunt instrumente care ajută (și mult!) Marketingul de conținut .

La elaborarea planului de investiții, unul dintre obiectivele principale ale companiei dvs. este de a crește conduce , clienți și, în consecință, de vânzări.

Pe internet, conținutul dvs. se va confrunta cu o concurență mai mare decât în ​​zona dvs. de activitate, oricât de aglomerat ar fi.

În motoarele de căutare pe Internet , granițele sunt mai mici, iar rezultatele la fiecare investigație, milioane și milioane de posibilități sunt la îndemâna publicului.

Asta înseamnă că nu este suficient să alegeți o mână de cuvinte cheie și să le aruncați în mijlocul postărilor.

Gândirea trebuie să  fie mai strategică și mai atentă la ele pentru ca afacerea dvs. să iasă în evidență. Prin urmare, începe prin a te întreba de ce trebuie să folosești cuvinte cheie.

Răspunsul trebuie să vină repede și evident în mintea ta: „pentru că trebuie să-mi ajut publicul să mă găsească pe internet”.

Doar răspunsul nu se poate opri aici.

Aveți o  pâlnie de conversie cu etape definite , ceea ce înseamnă că există diferite tipuri de public cu diferite tipuri de întrebări.

Cine a început procesul de achiziție, dorește în continuare să afle despre articolele de bază care se referă la universul în care este inserat produsul sau serviciul.

Cine se află în mijlocul pâlniei, face probabil cercetări între mai multe mărci pentru a decide care sunt avantajele unuia sau altuia.

Și cine este la fund, este aproape de a decide cumpărarea și are nevoie de asigurare că ia o decizie corectă atunci când alege compania dvs. pentru a efectua tranzacția

Și fiecare dintre aceste grupuri are un grup mai specific de cuvinte cheie pe care aleg să le tasteze în mecanismele de căutare.

Prin urmare, compania dvs. trebuie să le recunoască pentru a le folosi la maxim la producerea fiecărui material.

Știți de ce?

Pentru că acestea vor fi primul contact dintre brand și public și vor decide probabil dacă acel vizitator va închide fereastra și va avansa în rezultatele căutării sau dacă va continua pe site-ul dvs.

Fiecare cuvânt cheie ar trebui considerat ca o întrebare care trebuie clarificată obiectiv, fără jumătați de cuvinte.

Iar rolul conținutului companiei dvs. este să fie concentrat pe oferirea acestora, astfel încât utilizatori să se încreadă în capacitatea dvs. de a răspunde la întrebări , și apoi să dezvolte o relație de încredere cu compania dvs.

Adică: Deschide lacătul pornind de la cuvintele cheie, informează și transformă vizitatorii în potențiali clienți.

Ce înseamnă cuvinte cheie negative?

Cuvintele cheie negative sunt cele care informează Google printr-o campanie AdWords sau un grup de anunțuri – care sunt termenii de căutare cu care nu doriți să vă indentificați afacerea.

De exemplu: vindeți articole sportive produse numai în România.

Apoi, puteți include printre cuvintele. cheie negative, termenul „importat”, astfel încât anunțurile dvs. să nu fie afișate în căutările care conțin acel cuvânt.

Vă veți întreba care este motivul. Cu siguranță, te ajută să investești mai calitativ, adică crești oportunitatea de returnare.

Cum? Din momentul acela vei știi că publicul care își dorește ceva „importat” nu intră în anunțul dvs.,și încetați să plătiți pentru click-urile de la anunțul dvs. care va duce cu greu la generarea unui potențial client sau chiar la închiderea unei vânzări.

Asta înseamnă că, vei genera, aducerea mai multor clienți cu adevărat interesați de produsul sau serviciul dvs., în loc de vizitatori curioși care vor face clic.

Cum să găsiți cuvinte cheie?

Să fim un pic răutăcioși: Pe Google nu îl va interesa cu adevărat dacă veți plăti câteva click-uri inutile. În cele din urmă, o bună parte din veniturile lui provin din asta.

Apoi, este necesar să vă gândiți la modul în care veți utiliza instrumentele pe care Google le oferă, în favoarea dvs.

Dacă ați aflat deja, veți ști că AdWords are un adevărat arsenal în favoarea dvs. pentru a obține valoarea maximă din fiecare clic. Însă există instrumente specifice,  Planificatorul de cuvinte cheie   Keyword Planner  (vom vorbi despre asta mai târziu), care vă pot fi de mare ajutor atunci când vine vorba de găsirea unor cuvinte cheie negative mai utile.

Pentru a explica funcționarea acestuia, voi încerca să exemplific simplu și direct.

Dacă aveți o companie care vinde pălării, scriem acest cuvânt +n  Keyword Ideas ( idei de cuvinte cheie ) și faceți clic pe Căutare.

În lista de rezultate veți vedea mai mulți termeni de căutare în legătură cu, cuvântul și câteva informații de bază. În această listă, veți marca toate ideile care nu vorbesc despre lucrul vostru.

De exemplu, ar putea fi „desene de pălării”, „pălărie de la ciupercă” și „pălării personalizate”.

Din momentul în care recunoașteți elementele de căutare care nu vorbesc clar despre ramura dvs. de acțiune, asta este! Răspunsul a fost deja dat.

Puteți crea lista dvs. de cuvinte cheie negative, inclusiv exact acei termeni selectați – în exemplul: „ desene ”, „ ciupercă ” și „personalizat”.

Un alt mod de a face o selecție optimă de cuvinte cheie negative (și de asemenea, de a găsi altele pozitive pentru repertoriul tău!) Este să te așezi pe locul utilizatorului și să folosești lista de cuvinte cheie.

Revenind la exemplul pălăriei ca produs.

Căutați termenul respectiv și alte conexiuni, care ar fi utilizate la producerea conținutului paginii dvs., cum ar fi „pălării importate” sau „pălării”.

Probabil veți vedea, în primele pagini, link-uri către lucruri care nu au nicio legătură cu acea afacere, putând fi numele unei cărți, versurile unei melodii etc.

În acest fel, veți putea vizita din ce în ce mai mult o infinitate de cuvinte care trebuie să fie în conținutul dvs., ajutându-vă clienții să vă găsească cu mai multă ușurință în căutările organice.

Cum să definiți cuvintele cheie pentru conținutul dvs.?

După ce creați o listă de cuvinte cheie „sămânță”, despre care am vorbit în punctul precedent, a venit momentul să includeți mai multe date în analiza dvs.

Pentru a defini cuvintele cheie care vor aduce rezultatele maxime pentru compania dvs., ar trebui să luați în considerare alți factori. Vezi câteva dintre ele mai jos:

Pregătirea persoanei, cumpărătorului

Unul dintre cei mai importanți factori pentru alegerea cuvintelor cheie pentru un blog este adaptarea la nevoile  persoanei .

Sunt sigur că atunci când veți produce conținut pentru blogul pe care l-ați creat, aveți în minte că materialul ar trebui să răspundă la îndoielile și întrebările cititorului , nu?

Pentru ca, conținutul dvs. să fie considerat util și valoros pentru cei care caută acel cuvânt cheie specific, ar trebui să vă gândiți întotdeauna la persoana dvs.

Cum ar căuta publicul dvs. pe internet atunci când vor să găsească textul dvs. ca răspuns? Acesta este un mod bun de a găsi cuvinte cheie eficiente.

Definiția obiectivului, strategiei

Aceasta este informația foarte importantă atunci când descoperiți definiția celor mai bune cuvinte cheie din afacerea dvs.

Obiectivul definit pentru strategia dvs. ar trebui luat ca un ghid pentru toate atitudinile care sunt luate pentru realizarea acesteia.

Adică, dacă compania dvs. își propune să crească numărul de vânzări ale produselor, de exemplu, este posibilă direcționarea căutării de cuvinte cheie pentru termenii care conduc cumpărăturile.

Apoi, trebuie să investiți în termeni care conțin „cumpărare”, „recenzie”, „avantajele” produsului și altele asemenea. Astfel, este posibil să conduci publicul să cumpere prin textele produse pentru blog.

Cercetarea concurenței

Acesta este un alt mod foarte interesant de a defini cuvintele cheie care ar trebui utilizate pentru afacerea dvs.

Dacă aveți concurenți mari care investesc într-o strategie de marketing de conținut, va fi cu siguranță interesant să analizați cum se ocupă de problemele legate de produse și servicii în fața publicului.

Un alt sfat interesant este căutarea unor jucători mari pe piață, chiar dacă nu sunt o concurență directă.

Probabil, aceste companii vor avea abordări interesante cu privire la modul de abordare a producției de conținut, fie cu un limbaj inovator, fie producând piese complete, care rezolvă toate îndoielile publicului.

Cercetarea concurenței poate fi eficientă atât pentru a descoperi ceea ce nu se face pentru a o ataca ca o oportunitate, cât și o modalitate de a identifica punctele forte ale competiției, adunând eforturi pentru a depăși acele puncte.

În cazul în care aveți un instrument precum  SEMrush  care permite această analiză mult mai clar și simplu, un mod optim de a identifica ceea ce face concurența dvs. este de a monitoriza rezultatele organice din motorul de căutare, precum și de a fi atent la rețelele lor sociale și buletin informativ.

Cum să căutați cuvinte cheie pentru clustere de subiecte?

Visul majorității companiilor este de a ajunge pe prima pagină a rezultatelor cu cuvântul cheie principal al pieței lor.

De exemplu, o agenție de publicitate ar dori cu siguranță să se afle în partea de sus a motorului de căutare cu cuvântul cheie „publicitate”. Dar termenul „publicitate” este prea generic și extrem de contestat, astfel încât fără o strategie prin satelit, poate fi aproape imposibil de realizat.

Ce sunt grupurile de subiecte?

Strategia cluster de subiecte sau conținutul satelitului se bazează pe crearea de conținut legat de tema principală și conectarea acestora la aceasta prin utilizarea link-ului , consolidându-și astfel autoritatea cu Google.

Pentru a crea aceste conținuturi, este necesar să aflați care sunt subiectele relevante și modul în care acestea sunt căutate de public.

În cazul exemplului nostru, am putea utiliza cuvinte cheie precum „publicitate abuzivă”, „publicitate dăunătoare”, „planificare publicitară”, „modul în care funcționează o agenție de publicitate” etc.

Acestea vor fi grupurile de subiecte sau conținut de satelit, care vor învârti în jurul conținutului pilonului („publicitate”).

Conținutul va anunța Google că compania este expertă în subiect și nu că are doar conținut complet despre aceasta. La final, acest lucru vă va oferi relevanță și poziții bune.

Ce instrumente sunt utilizate pentru a găsi cuvinte cheie?

Puteți utiliza instrumente precum SEMrush pentru a căuta cuvântul cheie principal și, din acesta, pentru a găsi termeni înrudiți și volum mare de căutare.

Un alt mod de a le identifica este analizând conținutul concurenților dvs. și observând ce subiecte abordează, astfel încât să puteți crea un conținut și mai complet.

Pentru a face acest lucru, asigurați-vă că știți bine cine sunt referenții nișei dvs. și a altor sectoare similare.

Nu uitați că nu trebuie să vă uitați neapărat la concurenții dvs. direcți, din propria țară, puteți însoți, de asemenea, bloguri și site-uri din alte țări, care vă pot oferi teme și mai noi și care nu au ajuns încă pe piața din regiunea dvs.

Există zeci de instrumente menite să găsească cuvinte cheie relevante, dar principalele pe care le veți găsi zilnic sunt:

Google Trends

În Google Trends puteți verifica istoricul de performanță al cuvintelor într-o anumită perioadă de timp, pe lângă tendințele căutării în timp real actualizându-se constant. 

Google Keyword Planner

Accesând „ Planificatorul de cuvinte cheie “ de la Google este ideal pentru crearea unor campanii optimizate Google AdWords .

Acest instrument vă permite să vă diagnosticați strategia, să identificați ce funcționează sau nu, să corectați sau să întrețineți. Datele pot fi exportate în foi de calcul, ceea ce facilitează analiza.

SEMRush

Oferă un raport al tendințelor și, în consecință, oferă sfaturi despre căile de urmat pentru succesul conținutului tău.

Merită să vă analizați propriul site, precum și paginile concurenței dvs. și pe cine considerați o referință în calitate și rezultate. Versiunea gratuită a SEMRush oferă o imagine de ansamblu, dar versiunea plătită este ideală pentru o planificare completă.

Ubersuggest

Excelent pentru căutarea unor cuvinte cheie mai specifice ( cozi lungi ). Ubersuggest este în prezent cel mai eficient instrument gratuit.

Pur și simplu introduceți termenul dorit în zona de căutare, selectați limba și zona ( web , imagini, știri, cumpărături, video etc.).

Puteți face clic pe sugestiile termenilor și puteți obține alte cuvinte înrudite.

Sugestiile dvs. apar în ordine alfabetică, ceea ce face căutarea destul de ușoară. În plus, puteți căuta după limbă și descărcați un formular cu rezultatele sale.

Keywordtool.io

Instrumentul vă permite să alegeți între nenumărate limbi, o mulțime de țări și diverse motoare de căutare, precum Google, YouTube, Amazon și altele.

În plus, Keywordtool.io analizează resursele automate ale Google și vă oferă mai multe idei, oferind opțiuni de variație a cuvintelor cheie, în special cuvintele cheie „ cozi lungi ”.

KWFinder

Acest instrument complet vă permite, de asemenea, să alegeți între mai multe limbi și locuri.

În plus, KWFinder vă oferă o listă de cuvinte cheie cu informații detaliate, cum ar fi volumul de căutare, costul pe clic, nivelul concurenței în publicitate, dificultățile de poziționare SEO, principalii concurenți și chiar numărul de acțiuni din rețelele sociale .

Keyword Revealer

Keyword Revealer vă permite să generați filtre prin motorul de căutare, prin căutări lunare, câștiguri potențiale, număr de cuvinte, vă ajută să studiați concurența, numere de backlink , acțiuni sociale, URL-uri, printre altele.

Cu toate acestea, necesită o plată pentru a efectua mai multe căutări.

Keyword Eye 

Keyword Eye este că este o platformă extrem de vizuală și jucăușă. Când efectuați o căutare pentru un termen sau domeniu al unui site, instrumentul afișează cuvintele cheie într-un cloud.

În acest nor, sugestiile apar în diferite culori și dimensiuni, care servesc la diferențierea volumelor de căutare și a competitivității după cuvinte cheie.

Cuvinte cheie Explorer 

Cuvinte cheie Explorer este unul dintre instrumentele extensii de Moz pentru SEO. Nu diferă prea mult de alte opțiuni menționate aici, în special SEMrush .

Funcțiile lor sunt foarte similare, cum ar fi sugestia de termeni înrudiți, datele despre concurență, volumul de căutare și scorul de dificultăți pentru sondajele organice pentru cuvinte cheie.

Pentru a găsi cuvinte cheie noi, puteți analiza concurenții „manual”. Adică observați ce tipuri de conținut publică și ce generează mai mult trafic organic.

Însoțirea concurenților vă permite să aveți idei noi și inspirații de conținut la care, poate, nu v-ați gândit niciodată până acum, sau chiar să descoperiți mai multe subiecte aprofundate pe care le puteți aborda și pe blogul dvs. în felul vostru.

Care sunt tipurile de cuvinte cheie?

Cuvintele cheie sunt responsabile de a răspunde nevoilor utilizatorilor și de a poziționa, în același timp, în motoarele de căutare. Sistemul de cuvinte cheie a devenit tot mai complex și meta tag-urile nu mai sunt utilizate ca în trecut.

Pentru a alege cea mai bună strategia vom începe să vorbim despre tipurile de cuvinte cheie pe care le aveți disponibile și care sunt diferențele lor. Inițial, există 3 tipuri:

Cozile scurte Head tails

Cuvintele cheie cunoscute sub denumirea de cozi scurte de cuvinte cheie, sunt cele care conțin doar unul sau cel mult două cuvinte în compoziția lor.

Ele sunt , de asemenea , numite cuvinte cheie generice , deoarece acestea sunt folosite de cele mai multe site – uri web pe internet, ceea ce face  mai contestate și , prin urmare , face mai dificilă poziționarea în motorului de căutare utilizat.

Un exemplu de acest tip de cuvinte cheie ar fi atunci când efectuăm o căutare pe Internet pentru: „Papuci”.

Cozi de mijloc Middle tails

Cuvintele cheie de tip cozi de mijloc , sau compoziție medie, sunt șiruri de cuvinte populare. Adică, în timp ce cozile scurte sunt acele cuvinte care sunt folosite destul de des, cozile mijlocii sunt identificate ca lanțuri scurte de cuvinte folosite frecvent.

În general, cozile mijlocii pot consta din două, trei sau chiar patru cuvinte. Acest lucru le face mai specifice decât cozile scurte , deoarece căutările lor pe Internet se fac în cantități mai mici. Prin urmare, acestea sunt mai susceptibile de a obține primele rezultate ale motorului de căutare.

Continuând cu exemplul anterior, un cuvânt cheie tip coadă de mijloc ar fi: „Pantofi de cumpărat”.

Cozi lungi Long tails

Cu toate acestea , cuvintele cheie cu coadă lungă sunt responsabile de filtrarea, chiar mai mult, a rezultatelor prin șiruri formate din mai multe cuvinte în ordine.

În cadrul unei strategii de marketing de conținut, cozile lungi sunt cele mai potrivite pentru a obține o poziționare bună. Nivelul lor de căutare este mai mic, deoarece sunt termeni mult mai specifici, dar tocmai acest lucru îi face mai puțin competitivi.

Acele cozi lungi sunt adesea mai eficiente , deoarece acestea sunt folosite de către acei utilizatori care caută pentru răspunsuri imediate și corecte la nevoile lor.

În exemplul nostru, ar fi ceva de genul „Papuci de vânzare în București”. Utilizatorul dorește să găsească produsul, o unitate care să-l cumpere și, de asemenea, care se află în orașul lor.

Cum să definiți cuvintele cheie din strategia dvs.?

Iată câteva acțiuni pe care le puteți întreprinde pentru a vă asigura că cuvintele dvs. cheie vor atinge obiectivul de marketing pe care l-ați stabilit pentru strategia dvs.:

Pune-te în locul audienței tale

După cum am spus anterior, este important să ne gândim la oameni pentru a defini cuvintele cheie relevante pentru afacere.

Este important să identificați termenii cei mai căutați de publicul dvs. din momentul în care încep să caute informații despre această problemă.

Gândiți-vă la modul în care audiența dvs. se gândește nu în calitate de cunoscător și de specialist despre produs sau serviciu. Reflectați: Cum ați căuta produsul sau serviciul pe internet?

Există mai multe variante posibile de căutare a uni anumit subiect și că, căutarea în raport cu publicul este eficientă doar pentru a aduce rezultatele care ar coincide cel mai mult cu poziția acestui public.

Un sfat bun pentru a identifica acele oportunități este să încercați să discutați cu unii oameni care se încadrează în audiența dvs., indiferent dacă sunt clienți sau potențiali clienți și puneți aceste întrebări pentru a le descoperi.

Luați în considerare stadiul pâlniei de vânzare

Rețineți că cititorul dvs. va căuta și diferite forme, în funcție de stadiul în care se află. Într-un mod practic, este necesar să vă amintiți că: dacă căutați alternative pentru a rezolva o problemă, ar trebui să vă concentrați asupra problemei, chiar ca un cuvânt cheie.

Practicile bune de conținut pentru această etapă sunt definirea conceptelor și sfaturi pentru a efectua unele acțiuni, de exemplu.

Cu toate acestea, dacă începeți să considerați soluția dvs. interesantă, ar trebui să-i vorbiți despre motivele alegerii sale.

O listă bună de motive pentru a alege o soluție plauzibilă pentru o problemă sau chiar avantajele unei astfel de soluții pentru cei care o dobândesc.

Dacă evaluați și intenționați să acționați, vorbiți despre diferențele dvs. Textele poveștilor de succes ale clienților dvs. sau comparațiile dintre soluțiile de piață, de exemplu, sunt cele mai potrivite pentru această etapă a pâlniei.

Ce rol joacă cuvintele cheie ?

Utilizarea cuvintelor cheie este recurentă și extrem de eficientă atunci când vorbim despre optimizare, astfel încât site-ul dvs. să fie bine poziționat în căutări.

Ca tehnică SEO (optimizarea motoarelor de căutare), cuvintele cheie trebuie utilizate strategic, gândite și definite în cadrul unei planificări eficiente a strategiilor dvs. de marketing digital .

În descrierea meta

Când vorbim despre optimizarea site-ului, trebuie să ne amintim și să acordăm importanța cuvenită  descrierilor obiectivelor . 

Acest lucru ar trebui făcut direct, dar totuși stimulativ pentru persoanele care vizitează paginile. Includerea cuvântului cheie conținut în meta descriere este esențială!

În URL

Pe lângă faptul că ne gândim mereu la experiența utilizatorului și la crearea de URL-uri prietenoase, un alt punct important pentru optimizarea conținutului este adresa paginii.

Încercați să vă scurtați adresa URL la maximum și să creați o adresă simplă și explicabilă. Cel mai bun mod de a utiliza adresa URL este să includeți cuvântul cheie în acea zonă.

În Titlu

Nu doar titlul blogului tău trebuie să aibă cuvântul cheie definit anterior.

Spre deosebire de titlul paginii, titlul SEO este cel care va fi afișat atunci când conținutul dvs. apare în rezultatele căutării pe motoarele de căutare pe Internet. În acest moment, este esențial să fie prezent și cuvântul cheie.

În eticheta titlului

Cuvintele cheie trebuie de asemenea utilizate în titlurile interne ale articolelor dvs. 

Spre deosebire de titlul SEO care are ca scop să facă pe cineva să treacă din pagina de căutare la conținutul dvs., eticheta Titlu este titlul care urmărește să vă asigure că un cititor rămâne pe pagina dvs. și continuă să citească articol dvs.

Aflați mai multe despre SEO, cu cel mai complet ghid online pe subiect!

Cum să explorezi cuvintele cheie din conținut?

Concentrați-vă pe cuvintele cheie pentru a optimiza conținutul blogului dvs., dar prioritatea ar trebui să fie, de a rezolva o problema și să răspundeți așteptărilor oamenilor dvs.

Utilizați cuvintele cheie din postările de pe blog, în titlurile dvs., în toate articolele și, ori de câte ori este posibil, în intertitluri, precum și în descrierea imaginilor.

Nu uitați să mențineți naturalețea în tot textul, încercați cuvinte cheie mai ample.  Este inutil să scrii un text axat pe cuvântul cheie obosit prin repetare. Cititorilor nu le place asta și vor înceta să citească conținutul tău.

Dacă scrieți pentru Google și nu pentru oameni, probabil că nu veți avea cele mai bune rezultate.

Producția de conținut relevant o facem pe baza oamenilor, a bolilor și problemelor acestora; Nu ne gândim la roboții motoarelor de căutare.

Amintiți-vă că dacă creați conținut care adaugă valoare, răspunde la întrebări și rezolvă problemele, veți fi în mod automat bine în prioritățile cititorului și, credeți-mă, Google are în vedere și toate acestea atunci când vă poziționează în rezultatele căutării.

Evaluarea strategică a utilizării cuvintelor cheie

Motoarele de căutare evoluează cu viteză incredibilă.

O dată la șase luni, asistăm la schimbări în algoritm, în principal de la Google, care schimbă întotdeauna modul în care profesioniștii din marketing creează și dezvoltă conținutul și site-urile noastre.

După actualizarea care a avut loc în 2016, aceasta a consolidat analiza semantică a căutărilor și adăugarea RankBrain. Prima inovație a garantat că motorul de căutare ar putea interpreta intenția utilizatorului prin intermediul termenului utilizat.

În ceea ce privește RankBrain, este o inteligență artificială care a devenit parte a algoritmului Google și asta schimbă complet modul în care sunt afișate căutările și rezultatele.

Cum puteți găsi cuvinte cheie pentru anunțuri plătite?

Pe lângă căutarea cuvintelor cheie pentru strategia de marketing organic, este foarte important să se țină seama de toți factorii enumerați mai sus pentru alegerea celor mai importanți termeni pentru anunțurile plătite.

Un alt factor care începe să aibă o anumită importanță atunci când vine vorba de reclame plătite este valoarea fiecărui cuvânt cheie.

Acest preț variază în funcție de volumul de căutare al acestui termen, pe lângă interesul oamenilor și companiilor de a face reclamă folosind acel cuvânt cheie specific.

Când configurați contul dvs. Google AdWords, puteți alege ce tip de plată de campanie va fi efectuată: plata campaniei pe clic (CPC, sau cost pe clic), tipărire (CPM sau cost pentru o mie de afișări) sau conversație (CPA) , sau costul pe achiziție).

Valoarea prezentată pentru fiecare cuvânt cheie reprezintă prețul maxim care poate fi plătit pentru anunțul respectiv.

Dacă anunțul a fost clicat de mai multe ori, ceea ce face ca valoarea totală să ajungă la bugetul prevăzut pentru ziua respectivă, anunțul nu va mai fi afișat decât a doua zi, când bugetul va fi restabilit.

Dar cum influențează asta alegerea cuvintelor cheie?

Pentru o strategie inițială de anunțuri de plată, este important să căutați termeni care au concurență redusă și valori estimate mici, astfel încât anunțul să poată fi afișat de mai multe ori persoanelor care au efectuat căutările corespunzătoare, indiferent de bugetul stipulat.

Pe de altă parte, dacă avem de-a face cu o strategie Google AdWords mai profundă, este important să realizăm grupuri de anunțuri cu variații diferite de cuvinte cheie diferite, astfel încât să cuprindă căutările persoanei, pentru a putea utiliza un buget mai mare pentru a avea succes.

Cum se utilizează cuvintele cheie în rețelele sociale?

Pe lângă faptul că sunt modalități bune de diseminare a conținutului publicat, rețelele sociale joacă un rol foarte important în definirea cuvintelor cheie.

Un sfat bun este să vă găsiți publicul în cele mai importante rețele de socializare pentru afacerea dvs. și să căutați modalități prin care acesta comunică pentru a-și clarifica îndoielile cu privire la aceste probleme.

În afară de a defini întrebări importante despre limba care ar trebui aleasă, este posibil să găsiți posibile îndoieli pe care le au cu privire la afacerea dvs., care pot ajunge să devină oportunități de producție pentru blogul dvs.

Dar, există un concept care devine din ce în ce mai popular pe Internet, în principal în rețelele de socializare este utilizarea hashtag-urilor.

Odată ce conținutul publicat pe rețelele sociale, cum ar fi fișierele atașate, imaginile și legendele, nu este indexat de către roboții Google, singura modalitate de a face această indexare este prin hashtag-uri.

Acestea sunt considerate hyperlinkuri care adună toate publicațiile cu un astfel de hashtag într-o singură căutare.

În plus, hashtag-urile sunt utilizate pe scară largă de publicul tânăr și de cei considerați „utilizatori grei” ai rețelelor de socializare.

Prin urmare, folosind hashtag-uri care sunt relevante pentru afacerea dvs., este posibilă indexarea conținutului, în timp ce vă apropiați de public și creați un anumit tip de relație mai strânsă.

Dar, este important să fiți atenți la unele acțiuni atunci când problema este utilizarea hashtag-urilor.

Este important să știți că trebuie să corespundă conținutului care este publicat.

Dacă utilizați pur și simplu hashtag-uri care au un volum mare de căutări pe rețelele de socializare, fără ca acestea să fie legate de publicarea dvs., publicul poate interpreta că nu căutați decât mai multe vizualizări pentru publicațiile dvs., fără să vă preocupați de preocupările și îndoielile persoanei. . Asta poate ajunge să te îndepărtezi de publicul tău.

În plus, este important să alegeți cuvinte și expresii care sunt valoroase pentru cei care caută un astfel de conținut. Creați și consolidați hashtaguri instituționale, care vorbesc despre obiceiurile și valorile companiei.

În acest fel, este posibil să creați o comunitate în jurul utilizării hashtag-ului, încurajând utilizarea acesteia de către public și creând o relație cu oamenii care au decis să vă îmbrățișeze cauza.

GATA! 🤗

Și acum când ați aflat puțin mai multe despre definiția și utilizarea cuvintelor cheie, sunteți gata să utilizați aceste tehnici în strategia dvs. de marketing online?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *