Cum să creezi un site web profesionist și profitabil – Ghid complet

GHID INFORMATIV

Cu acest ghid complet, veți învăța să creați o pagină web pas cu pas într-un mod profesionist și, mai ales, să fie profitabil. Ideea este de a realiza un website care să merite cu adevărat, si să devină un proiect pe termen mediu și lung, cu care să îți poți îndeplini obiectivele.

Dacă nu vrei să te informezi, și ești nerăbdător sa creezi blogul tău atunci click pe butonul următor 😏 

Creați o pagină web pas cu pas


Astăzi, datorită proliferării managerilor de conținut, cum ar fi WordPress, există mulți utilizatori care pot fi capabili să creeze website-ul companiei lor sau blogul personal de marcă urmând tutoriale precum cele găsite în acest blog. Cu toate acestea, în final, sunt foarte puțini cei care reusesc să facă blogul sau website-ul lor practic pentru utilizatori, cu un aspect cu adevărat profesional, încărcare rapidă și optimizat pentru SEO.

Mulți dintre acești oameni pierd mult timp și bani în proces până când își construiesc site-ul și ajung să obțină un rezultat neprofesional de exemplu:

  • Șabloane care nu se adaptează corect la dispozitivele mobile și care te obligă să le schimbi pentru altul care se adaptează, cu cheltuiala pe care asta o implică.
  • Pluginuri de plată configurate greșit care nu fac ceea ce așteaptă utilizatorul.
  • Pagini prost optimizate pentru SEO care nu sunt poziționate.
  • Etc.

De obicei, toate acestea se întâmplă pentru că nu știți sa optimizati online și să lansați un proiect web.

Prin urmare, astăzi vreau să vă împărtășesc un ghid, astfel încât să știți cum să faceți un site web profesionist și pașii pe care trebuie să îi urmati, astfel să obțineți mai mulți clienți și / sau vânzări.

În plus, în acest articol vă voi spune cele mai frecvente greșeli comise la crearea unui site web , astfel încât să le puteți evita. Rețineți că am trecut deja prin această faza și am invatat câteceva, și nu vreau să vi se întâmple același lucru.

Ei bine, hai să nu mai vorbim și să trecem la treaba. 

Ce vrei să obții cu site-ul tău și cât timp vei petrece?

Primul lucru pe care trebuie să il aveti clar este ceea ce vrei să obțiși cât timp și bani trebuie să investești în proiectul tău.

În experiența mea, am putea spune că există 3 profiluri :

1) Singular

Prin acest nume mă refer la cei care doresc să aibă un site cât mai ieftin și simplu pentru a avea prezență pe Internet . În mod normal, acești oameni încep să-și creeze site-ul pentru că aud la știri că, dacă nu sunteți online, nu existați.

Un alt motiv este acela că, ocazional, clienții lor le cer numele site-ului.

Acești oameni nu au, de obicei, mult timp pentru a dedica învățării cum să creeze un site web profesionist, așa că sunt încredințați unui designer. De regulă, ei doresc doar o pagină de pornire, o secțiune statică în care să-și arate serviciile. Si o altă să spună unde pot fi găsiti cu un formular contact .

Dacă alegeți această opțiune, rețineți că cel mai probabil nu creșteți numărul de clienți . Dacă nu mutați web-ul în rețelele sociale și nu efectuați nicio strategie SEO sau SEM, vă vor vizita doar cei care va cunosc deja.

2) Cel elaborat

„Elaborarea” este acela ce vede web-ul ca pe o investiție pe termen mediu și lung . Această persoană dorește ca acesta să fie un instrument pentru a vinde mai mult și pentru a oferi întreprinderii sau brandului personal o vizibilitate mai mare.

Aceste tipuri de site-uri sunt similare cu cele anterioare, cu condiția ca proprietarul să fie dispus să includă o secțiune de blog și unele funcționalități specifice, cum ar fi un formular de abonament și un link către servicii de e-mail de marketing, cum ar fi MailChimp .

Crearea unui site web de acest stil nu durează mult mai mult și nici nu este mult mai scump dacă trebuie să angajați un designer web. Munca grea vine mai târziu.

Trebuie să fiți în concordanță cu strategiile de marketing digital pentru a crește vizibilitatea web-ului și, astfel, să obțineți trafic și clienți noi.

Aceste site-uri web poziționează mult mai bine în Google și, cu puțină muncă, pot deveni un instrument care generează, direct sau indirect, o mulțime de venituri în fiecare lună .

În acest caz, clientul trebuie să se implice mai mult și să dedice ceva timp webului în fiecare săptămână.

3) Antreprenorul

Ei sunt cei care doresc să creeze un site web ca nucleu al activității lor sau doresc să pornească un startup care se învârte complet în jurul web-ului.

În mod normal, aici am include persoanele care urmează să-și vândă serviciile sau produsele direct prin pagina lor. Un exemplu în acest sens ar fi cel al unui magazin online, unde generați venituri obținute din vânzarea directă a produselor dvs.

Aceste tipuri de site-uri web necesită mai multă muncă decât cele anterioare, deoarece de obicei sunt weburi cu funcționalități specifice și un număr mai mare de secțiuni.

Ca și în cazul precedent, web-ul necesită timp și bani pentru a începe să fie profitabil.

Contractez pe cineva sau o fac eu?

După ce te-ai identificat cu unul dintre aceste profiluri, ar trebui să- ți  pui 3 întrebări :

1) Știi să creezi de la zero un site web profesionist și fără ca cineva să te ajute?

Dacă răspunsul este nu, rețineți că va trebui să petreceți timp citind și învățând, și apoi același lucru pentru a aplica cunoștințele pentru configurarea site-ului dvs. web.

Nu este dificil, dar dacă ești începător, vei avea nevoie de timp pentru a obține un rezultat bun.

În orice caz, indiferent dacă sunteți începător sau nu, pentru a crea un site web profesional, vă recomand să utilizați WordPress pentru cantitatea mare de informații de pe Internet, posibilitățile enorme de personalizare și simplitatea sa de utilizare.

Un alt motiv pentru care vă sfătuiesc să utilizați WordPress este pentru infinita lista de șabloane sau teme disponibile. În caz că nu știați, WordPress funcționează pe șabloane pentru a vă facilita proiectarea. Fiecare are un design prestabilit și vine cu o structură, efecte și conținut demo pe care îl puteți schimba și personaliza după bunul plac. Cu toate acestea, este important să știm să alegem corect, deoarece nu toate sunt orientate către același tip de pagină web și nici nu au aceleași funcționalități, de asemenea nu sunt la fel de optimizate pentru SEO și viteza de încărcare.

Cu aceasta varietate de sablone ( teme ), dacă sunteti începatori, va fi dificil să o alegeți pe cea potrivită, așa că aici vă las o selecctie cu cele mai bune șabloane WordPress, astfel încât să nu pierdeți timpul sau banii cumpărand teme slab optimizate sau depășite.

2) Cunoașteți trucurile și tehnicile astfel încât site-ul dvs. să fie funcțional și să pară profesionist?

Învățarea modului de a crea un site web profesional este primul pas.

Desigur, să știi cum funcționează CMS (sistemul de gestionare a conținutului) pe care îl alegi nu are nicio legătură cu a ști cum să pui în practică toate aceste cunoștințe.

În cazul în care nu știți cum să utilizați WordPress și să începeți să vă proiectați site-ul, aici aveți un articol complet în care vă învăț cum să creați și sa utilizați WordPress. TUTORIAL COMPLET WORDPRESS

3) Esti pregatit sa pierzi timp învățând tehnici de marketing digital pentru a-ți crește vizibilitatea?

Dacă sunteți cu adevărat serioși cu privire la proiectul dvs. web, trebuie să știți că vizitele nu ajung prin magie .

Trebuie să efectuați multe acțiuni pentru a le atrage prin strategii de marketing de conținut, rețele sociale, poziționare SEO și acțiuni de publicitate SEM, printre altele.

Dacă o faceți singur și sunteți un începător, vă recomand să vă înarmați cu răbdare și să citiți multe bloguri de web design și marketing online. Cu cât țelul tău este mai mare, cu atât mai mult efort sau bani va trebui să investești pentru a-l atinge.

În schimb, pe termen mediu și lung, beneficiul este mai mare.

Cât costă crearea unei pagini web

Pentru început, este clar că prețul va depinde foarte mult de prima întrebare a secțiunii precedente:

Știți cum să creați un site web profesional pas cu pas?

În cazul în care nu aveți timp sau dorință, fără îndoială, cea mai bună opțiune este să căutați un designer web.

Procesul care este urmat în mod normal este următorul:

Veți începe să căutați pe Google pentru „designeri web freelance” , „web design + your city” sau altele similare.

Vei vedea multe rezultate, dar le vei păstra pe cele care sunt mai bine poziționate în listă. Câteva e-mailuri, alte două apeluri și a doua zi veți avea deja mai multe răspunsuri:

  • Pe o parte, unii vă vor da pur și simplu un standard de buget cu mai multe opțiuni , fără a fi măcar interesat în proiectul dumneavoastră .
  • Pe altă parte,  alții în loc de a trimite un pret direct, sunt interesați de ideea ta si cere mai multe informații pentru a oferi o propunere adaptată nevoilor dumneavoastră .

Cu asta vreau să vă spun că un site web nu are un buget standard închis .

Nu este același lucru a proiecta un site web cu 3 sau 4 secțiuni, sau un blog de marcă personală cu un site corporativ care are funcții personalizate suplimentare și trebuie difuzat în mai multe limbi. Prin urmare, vă sfătuiesc să fugiți de cei care vă pasează un buget fără să se intereseze mai întâi de ideea și abordarea dumneavoastră .

Informațiile de bază pentru pregătirea unei propuneri bune ar trebui să răspundă la aceste întrebări:

  • Despre ce este proiectul?
  • Care sunt obiectivele tale?
  • Câte secțiuni trebuie să aibă web site ul?
  • Clientul furnizează întregul conținut (texte, logo-uri și imagini) sau are nevoie de ajutor pentru pregătirea acestuia?
  • Este un site web cu mai multe limbi?
  • Ar trebui să aibă integrat orice platformă de marketing prin e-mail?
  • Ai nevoie de o secțiune de magazin online?
  • Clientul are nevoie de instruire suplimentară pentru a continua să gestioneze site-ul web singur după terminarea proiectului?
  • Are web site ul o funcționalitate foarte specifică care ar trebui programată ad-hoc ?

În funcție de toate acestea, bugetul poate fi unul sau altul.

Dar atunci … Cât costă cu adevărat un site web?

Ne îndreptăm spre răspuns. Am vrut doar să știți factorii de care depinde prețul unui site web.

O pagină cu 3 sau 4 secțiuni de bază (Acasă, Servicii, Despre noi, Contact) cu blog inclus, unele plugin-uri Premium configurate, legate la Google Analytics și Search Console și montate cu conținut furnizat de client, poate costa în jur de 500 €.

Cu toate acestea, de îndată ce clientul va solicita funcționalități specifice, designul logo-ului și un aspect foarte specific care nu se potrivește deloc cu un șablon, prețul va crește proporțional.

În plus, există și alte costuri derivate din existența unui site web pe care ar trebui să-l asumați întotdeauna:

  • În caz că nu știați, un site web are nevoie de o găzduire pentru ca toți oamenii să-l poată vizita oriunde ne-am afla. Am putea spune că este o închiriere a unui „bit” de internet, astfel încât să putem arăta site-ul nostru web întregii lumi.
  • Pe lângă aceasta, va trebui să înregistrați și un nume pentru site-ul dvs. web, numit nume de domeniu . De obicei, dacă angajați o găzduire bună pentru o perioadă anuală, acestea vă oferă domeniul gratis.

Prețurile sunt foarte diferite în funcție de calitatea gazduirii pe care doriți să o utilizați.

Unul bun, care are un serviciu imediat pentru clienți și care oferă performanțe bune, poate costa între 60 și 100 de euro pe an, cu domeniu inclus.

  • În cele din urmă, va trebui să plătiți în medie între 40 și 60 de euro pentru un șablon premium dacă proiectantul nu îl include în preț.

Pe scurt, prețul creării unei pagini web poate fi:

Dacă o faceți singur: aproximativ 130 €

Gazduire și domeniu: 80 €

Șablon Premium: 50 €

Dacă nu știți cum să creați un site web profesionist și angajați un designer: de la 600 € – 650 €

Gazduire și domeniu: 80 €

Designer Designer de costuri (proiectare completă, configurare și optimizare web): de la aproximativ 500 EUR

Șablon Premium: 50 €

Alegerea domeniului de găzduire și domeniu

Ați văzut deja că înainte de a începe să vă creați site-ul, trebuie să alegeți domeniul și hostingul.

Acesta este unul dintre cei mai importanți pași pentru dvs. pentru a începe proiectul web pe piciorul drept. Există o mulțime de diferențe între o găzduire bună și una proastă.

De asemenea, trebuie să alegeți un nume de domeniu optim în conformitate cu abordarea pe care doriți să o oferiți proiectului dvs. web.

Ce nume de domeniu vi se potrivește?

Alegerea numelui site-ului poate fi o durere de cap și, în multe cazuri, cel mai bun nu este disponibil. Pentru a evita acest lucru, vă recomand să răspundeți la aceste 3 întrebări: Vrei să promovezi brandul companiei tale sau este deja recunoscut în sectorul tău?

În acest caz, vă recomand să puneți numele companiei dvs. în numele domeniului . Aveți de gând să înființați sau doar să configurați o afacere și doriți să o poziționați rapid?

În acest caz, vă recomand să căutați un cuvânt cheie care are un număr bun de căutări Google pentru care doriți să fiți găsit și să îl utilizați ca domeniu.Vrei să-ți consolidezi brandul personal?

Atunci opțiunea cea mai recomandată este să folosiți prenumele și numele .

Care sunt cele mai recomandate hostinguri?

Un hosting este unul dintre instrumentele cheie pentru ca proiectul dvs. web să înceapă bine .

Îl poți compara cu alegerea zonei și a spațiului atunci când deschizi o afacere în realitate. Nu este același lucru să pui un magazin în centru București ca într-o comună din Ialomița lăsată de mâna lui Dumnezeu …

Trebuie să alegeți o găzduire bună pentru ca web-ul dvs. să se încarce rapid și să rezolve micile probleme care pot apărea în timp.

Crede-mă că este mai bine să plătești cu 20 sau cu 30 de euro mai mult pe an decât să alegi o găzduire nepotrivită care te va duce pe strada amărăciunii de la început.

Structura pe care trebuie să o aibă un web

Unul dintre aspectele fundamentale pentru a învăța cum să creați corect un site web profesional este să construiți o structură bună .

Trebuie să fie clar și simplu pentru a facilita navigarea utilizatorilor. La prima vedere, utilizatorul trebuie să se simtă confortabil și într-un context familiar, astfel încât site-ul dvs. trebuie să aibă o organizație coerentă.

Rețineți că toate paginile web urmează o structură similară care funcționează foarte bine. 

Dacă decideți să faceți un site web cu o organizare total diferită, singurul lucru pe care îl veți obține este acela că utilizatorii nu va ști să navigheze prin ea el plece pe unde au venit. Este ca și cum ai urca să conduci o mașină care avea vitezele și pedalele schimbate. 🙂

Structura de bază pe care ar trebui să o urmați este:

  • Meniu în zona superioară sau laterală: secțiunile principale ale site-ului  sunt organizate aici . Ar trebui să încerci să nu ai multe.

Puneți ce este important, ceea ce doriți ca utilizatorul să vadă cu un singur clic.

  • Corpul conținutului:  chiar sub meniu va fi cea mai mare parte a conținutului dvs. Aici veți evidenția cele mai importante pagini ale site-ul dvs. web și veți arăta un rezumat al serviciilor pe care le oferiți .

Sfatul meu este să nu treceți peste conținutul comercial. Adăugați conținut valoros și oferiți soluții la probleme specifice, astfel încât utilizatorul să continue navigarea pe site-ul dvs. web.

  • Subsol sau fooder :  sub orice aspect normal este să plasați datele de contact , link-uri către profilurile de socializare și informații legale.

EXTRA Asigurați-vă că utilizatorul poate ajunge la fiecare dintre paginile dvs. în cel mult 3 sau 4 clicuri .

Design site web cu aspect profesional

Stiai ca o persoana decide in 2-3 secunde daca site-ul tau merita?

Cu siguranță că ați căutat pe Google un serviciu sau produs de care aveți nevoie și ați găsit multe pagini care aveau un design ponosit, texte dificil de citit pe litere sau fundal și cu un aspect „învechit” care nici nu se adaptează corect la Ecranul dvs. mobil

Nu-i așa?

Exemplu de proiectare proastă a paginii web

În mod normal, aceste tipuri de pagini ne oferă o impresie de puțin profesionalism . Ceea ce se întâmplă de obicei este că ne întoarcem la motor și facem clic pe alt rezultat dintre sutele de rezultate pe care Google ni le oferă.

Sunt mii de alternative!

Principalele probleme pe care le au aceste pagini cu aspect neprofesional sunt:

  • Număr excesiv de culori (care, de asemenea, nu se îmbină bine)
  • Culori foarte atrăgătoare care obosesc ochii
  • Tipuri de caractere care nu se combină și nu facilitează citirea
  • Calitate slabă a imaginii
  • Absența unui logo care acționează ca semn de identitate.

Prin urmare, în acest ghid pentru crearea site-ului dvs. profesional, aș dori să fac un paragraf special în această secțiune.

Iată mai multe sfaturi și exemple despre modul de proiectare a unei pagini web , astfel încât a ta să nu cadă în acest sac de pagini „neprofesionale”.

Culorile web-ului

Cu siguranță când te îmbraci nu combini pantalonii galbeni cu o cămașă magenta și o haină verde cu fosfor. Ei bine, pe un site web mai puțin.

Îți recomand să nu alegi culorile site-ului tău doar pentru că sunt preferatele tale sau fără să te gândești înainte dacă se combină bine și transmit ceea ce vrei .

Pentru a nu greși, aici vă las o serie de recomandări:

  • Alege-ți culorile principale: 2 sau 3 culori principale care se combină și încă una mai marcantă care lasă puțin din paleta aleasă, și servește pentru a evidenția cele mai importante.

Puteți alege una dintre sutele de combinații pe care Adobe Color CC le oferă gratuit.

  • Nu folosiți culori foarte strălucitoare pentru întregul web:  vă voi oferi un exemplu foarte clar pentru ca dvs. să vă vedeți singur.

Culorile strălucitoare VS culori moi

Ce bandă de culori vi se pare cea mai plăcută să vă uitați?

Este clar că, dacă creăm un site web care combină cele mai vii culori care există, vom obosi vizualizarea utilizatorilor mai rapid decât dacă folosim culori mai moi și mai neutre.

În plus, dacă ai avut un site web realizat în întregime cu culori puternice, când vrei să evidențiezi ceva care să ghideze utilizatorul, acestea nu vor ajuta din cauza cantității mari de stimuli pe care îi primește.

Ies în evidență cu o culoare izbitoare

  • Fii consecvent cu brandul tău:  dacă ai deja culori corporative, folosește-le pentru a-ți proiecta site-ul și a îmbunătăți brandul și, astfel, ușor pentru utilizatori să te recunoască mai repede.

Tipuri de caractere, lizibilitate și imagini

Tipografia, dimensiunea sa, distanțarea și intercalarea sunt, de asemenea, aspecte foarte importante pentru a facilita citirea conținutului dvs.

Tipografia sau tipografia

Trebuie să alegeți un font care încurajează lizibilitatea textelor și nu pune niciodată estetica pe primul loc. La urma urmei, textele trebuie citite și nu trebuie admirate pentru frumusețea lor.

Unul dintre trucurile pentru a facilita citirea textelor este să te joci cu contrastul .

De ce este vorba?

Ei bine, vei vedea. Nu este nimic mai plictisitor decât să vezi o bucată de text fără îndrăzneală și cu subtitrări care diferă de conținutul principal. Corect?

Vizitatorul tău trebuie să poată scana cu ușurință conținutul, astfel încât să-l vadă pe cel mai interesant dintr-o privire și să dorească să-l citească. De asemenea, atunci când faceți acest lucru, ar trebui să încercați să-l obosiți cât mai puțin, pentru a rămâne să citească cât mai mult.

Bine înțeles. Cum facem asta?

Pe lângă faptul că puneți litere îndrăznețe pentru a evidenția cel mai important dintre textele dvs., unul dintre cele mai utilizate trucuri este să combinați de două fonturi diferite .

Cea mai bună opțiune este să utilizați o sursă cu serif și alta fără ea.

Diferențele de tipografii cu și fără serif

În cazul în care nu știai, o tipografie cu serif are mici ornamente la sfârșitul fiecărei litere, în timp ce una fără serif nu.

Iată câteva exemple cu fonturi care se combină bine între ele, astfel încât să poți vedea efectul.

Contrast de fonturi cu și fără serif

Vă sfătuiesc să accesați fonturile Google și să faceți un tur al listei uriașe de surse. Indiferent de stilul pe care îl ai în cap, acolo vei găsi o tipografie care se potrivește nevoilor tale.

Dimensiunea fontului

În mod normal, atunci când utilizați WordPress, șablonul dvs. va veni cu dimensiuni de font prestabilite, care sunt de obicei sinonime cu succes.

Pentru a vă face o idee, eu folosesc de obicei aceste dimensiuni:

  • Titlu h1: 35px
  • Subtitrare h2: 25px
  • Subtitrare h3: 22px
  • Subtitrare h4: 20px
  • Subtitrare h5: 20px
  • Subtitrare h6: 20px
  • Paragrafe: 18px

Distanța de linie și intercalarea

Spațiul de linie și intercalarea sunt două aspecte care sunt adesea trecute cu vederea, dar au o importanță deosebită atunci când vine vorba de facilitarea lecturii textelor lungi.

Dacă aveți un blog în care scrieți conținut extensiv, vă recomand să creșteți ușor ambele aspecte pentru a reduce oboseala vizuală a lecturii lor.

Imagini de calitate slabă

Nu este nimic mai rău decât imaginile pixelate și sloppy. Indiferent ce ați făcut restul conținutului, dacă imaginile sunt de o calitate slabă, aspectul care va oferi vizitatorilor dvs. va fi unul neprofesionist .

Adevărul este că nu înțeleg de ce există încă suficiente pagini web cu această problemă. Există multe bănci de imagini gratuite de pe care puteți descărca, și multe imagini de înaltă calitate.

O altă dintre cele mai frecvente greșeli este să ai fotografii bune și să le folosești fără cap, fără să te gândești la utilizator.

De exemplu:

Multe site-uri web au o fotografie de fundal cu, culori deschise sau sclipiri de lumină și apoi folosesc texte albe pe acea imagine.

Acest lucru face ca conținutul să nu fie citit bine și utilizatorul trebuie să forțeze vizualizarea  pentru a vedea ce scrie.

Fundal de imagine neadecvat

Ar trebui să vă concentrați pe a face lucrurile mai ușoare pentru utilizator, nu pe a pune stick-uri pe roți.

Crearea logo-ului

Indiferent dacă sunteți o companie sau o persoană cu un site web personal al mărcii, pagina dvs. trebuie să aibă propria identitate .

Pentru a încuraja acest lucru, una dintre cele mai importante piese este să ai un logo compatibil cu culorile site-ului tău. Acest logo va apărea în meniul de navigare, în fila browserului de lângă titlu și oriunde altundeva doriți.

Nu este necesar să fiți un expert în design grafic pentru a-l proiecta, dar dacă nu îndrăzniți, există numeroși profesioniști care vă vor face un logo personalizat cu o taxă mică.

Cum să faci un site web profesionist rentabil?

Ei bine, terminăm. Acum că știi să creezi un site web profesionist, trebuie să-l faci cât mai profitabil .

Pentru aceasta trebuie să aveți multe vizite bune . Fie pentru că, clienții vă ajung prin web, fie pentru că vindeți produsele direct. Cu cât traficul dvs. este mai mare, cu atât veți genera mai multe venituri.

Aici vreau să adaug o nuanță.

Ceea ce trebuie să țineți cont este că orice ar fi, trebuie să vă asigurați că traficul câștigat este calificat. Adică sunt persoane care sunt interesate de ceea ce oferiți .

Nu prea este de folos ca persoanele care doresc să cumpere un televizor să vă viziteze dacă vindeți haine.

Traficul poate fi realizat pe mai multe rute, dar va costa întotdeauna:

  • Dacă sunteți cel care efectuează tehnicile pentru a obține vizite, costul va fi în timp.
  • Dacă angajați un profesionist care să lucreze pentru dvs., costul va fi în bani.

Acestea sunt cele 4 tehnici principale pentru a obține vizite și clienți:

Creează un blog

Este unul dintre cele care funcționează cel mai bine pentru creșterea traficului. Dacă faceți o strategie de conținut bună printr-un blog, veți crește vizitele și veți genera implicare .

Datorită cantității mari de publicitate care există astăzi în toate mass-media, conținutul comercial produce adesea o anumită respingere în rândul oamenilor. Prin urmare, un blog este modalitatea perfectă de a vă diferenția de concurenții dvs. și de a oferi ceva ce nu oferă: conținut valoros și apropiere .

Nu vreau să mă extind prea mult pentru că pentru a spune toate avantajele unui blog, aș avea nevoie de un alt articol întreg, așa că vă las cu cele 3 care pentru mine sunt cele mai importante:

Îmbunătățirea poziționării SEO

Un blog este un instrument fantastic pentru a crește numărul de pagini de pe site-ul dvs. și, în consecință, numărul de cuvinte cheie prin care utilizatorii vă pot găsi pe Google .

În mod normal, fiecare pagină sau secțiune a site-ului dvs. web va poziționa un cuvânt cheie principal, iar lucrul normal pe un site web fără blog sau secțiune de știri este că nu are multe pagini diferite …

Prin urmare, dacă decideți să includeți un blog, puteți scrie un articol cu ​​conținut de valoare specifică pentru a poziționa un cuvânt cheie pe care nu l-ați avut anterior . În acest fel, puteți crea pagini infinite cu, cuvinte cheie diferite și poți atrage mult mai mult trafic.

Nu uitați că, cu cât vizitatorii sunt mai mulțumiți, cu atât veți avea mai mulți clienți.

Distribuirea conținutului

Conținutul unui blog, pentru că adaugă valoare, este mult mai ușor de distribuit, deoarece oamenii le percep diferit decât dacă ar fi conținut comercial de care suntem deja obosiți.

Acest lucru face ca persoanele care vă vizitează să vă distribuie articolele pe rețelele lor de socializare și astfel să crească diseminarea afacerii dvs.

Rețineți că oamenii nu împărtășesc conținut comercial , ci împărtășesc conținuturi care cred că pot fi utile pentru prietenii lor sau care au provocat o anumită emoție.

Creează încredere și clienți fideli

Cu siguranță vi se întâmplă și vouă.

Când intri pe o pagină cu un blog, în care poți citi și întâlni proprietarul site-ului , sentimentul de încredere pe care ți-l oferă este mult mai mare decât dacă există pur și simplu conținut comercial total impersonal și orientat spre vânzare.

Oferă oamenilor mai multă încredere să știe cine ne vinde ceva online decât dacă pur și simplu ne solicită un card de credit.

Dacă aveți un blog, utilizatorii care vă vizitează nu vor vedea doar conținut comercial, dar vă vor putea cunoaște puțin mai bine prin conținutul pe care îl faceți și prin comentarii.

EXTRA

Pentru a-ți crea încredere, trebuie să folosești un ton strâns și să nu încerci să-ți vinzi serviciile . Blogul este o zonă interzisă a informațiilor pur comerciale. Acest lucru vă va permite să stabiliți o legătură de încredere cu utilizatorii.

Rețineți că, cu cât vă cunosc mai mult, cu atât vă vor vedea mai bine produsele sau serviciile dvs. și cu atât sunt mai mari șansele de a fi ales și recomandat prietenilor.

Utilizați rețele sociale

În prezent, studiile indică faptul că oamenii petrec în medie 3,2 ore pe zi pentru a utiliza rețelele sociale. Este un număr neglijabil de care trebuie să profitați, mai ales la început, deoarece nimeni nu vă va cunoaște site-ul.

Prin urmare, vă recomand să faceți publicitate paginii dvs. pe rețelele de socializare pentru a agăța treptat vizitele. Folosiți în special conținutul pe care îl generați pe blog .

Lucrează SEO

Google este cel mai vizitat site web din lume. Aproape toate persoanele care navighează zilnic pe Internet caută conținut prin acest motor de căutare.

SEO se concentrează pe optimizarea site-ului dvs. web pentru a apărea în primele rezultate ale căutării Google . 

Pentru a genera multe vizite, trebuie să fiți printre pozițiile de vârf, care sunt cele mai vizibile.

Există 2 tipuri de tehnici SEO:

1) Pe de o parte, trebuie să lucrați la On Page SEO optimizând conținutul site-ului dvs. web cu cuvinte cheie (dacă utilizați WordPress puteți utiliza un plugin precum Yoast SEO ).

Aproape, primul lucru pe care ar trebui să-l faceți este o cercetare a cuvintelor cheie pentru a alege cuvintele cheie prin care credeți că oamenii caută produsele sau serviciile dvs. și apoi optimizați site-ul dvs. pe baza acestor cuvinte.

2) Pe de altă parte, trebuie să lucrați pe Off pageSEO, obținând alte site-uri care să vă lege. Google înțelege că, dacă cineva pune un link backlink (link) către site-ul dvs. web, este că acesta vă recomandă și îl ia în considerare pentru a urca câteva poziții.

Investește în SEM

În cazul în care nu știați, când efectuați o căutare pe Google, mai întâi afișați rezultatele plătite care au un fundal ușor galben (anunțuri AdWords) și apoi rezultatele organice (neplătite).

Ei bine, SEM se referă la acele rezultate sponsorizate care funcționează printr-un sistem de ofertare.

Aceste tipuri de strategii sunt utile atunci când doriți să faceți site-ul dvs. web cunoscut rapid, în  timp ce SEO funcționează

În funcție de sector, în cazul în care campaniile sunt bine optimizate, puteți obține o rentabilitate bună a banilor investiți, astfel veți câștiga clienți și vă veți crește vizibilitatea.

Concluzie

Cum ați putut citi, procesul de creare și proiectare a unui site web și succesul ulterior depind de numeroși factori și strategii.

De asemenea, ați putut vedea costurile reale pe care le poate avea un site web dacă îl proiectați sau dacă este realizat de un designer web.

Sper că acest ghid te-a ajutat să știi cum să creezi un site web profesionist profitabil. Și dacă aveți întrebări sau credeți că există ceva pe care nu l-am luat în calcul comentați vă rog, mă voi bucura să vă răspund în comentarii .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *