Atentie SEO! Google lansează modificări în algoritmul său

Google a anunțat o nouă actualizare de bază . Aceste actualizări ale algoritmului sunt obișnuite și Google lansează de obicei una la fiecare câteva luni.

Google a anunțat actualizarea Google ianuarie 2020 și avertizează că vor fi schimbări în rezultate.

Această nouă actualizare, denumită Core Update din ianuarie 2020  a fost deja lansată, după cum a confirmat compania prin Twitter.

În septembrie 2019, a fost lansată o actualizare de bază care a fost extrem de criticată de mulți experți SEO, deoarece nu a adus nicio schimbare substanțială și nu a avut același impact asupra rezultatelor ca actualizările anterioare. În noiembrie 2019, a fost lansată o altă actualizare de bază, dar a avut un impact doar asupra clasamentelor locale și a altei în cursul sfârșitului anului,  deși nu a fost confirmată oficial.

Acum vine o nouă și, ca de obicei în aceste actualizări ale nucleului algoritmului, Google oferă cu greu informații despre modificările introduse. Deși de data aceasta a emis un avertisment despre posibilul impact negativ al actualizării. Google avertizează că nu se pot întreprinde acțiuni concrete pentru a preveni sau recupera o pagină de la impact și că, de fapt, pierderea poziționării nu trebuie să se datoreze unei probleme din pagini.

Informațiile furnizate de Google despre „Core Updates” explică faptul că nicio modificare a actualizării nucleelor ​​nu este îndreptată către anumite pagini sau site-uri. Modificările se concentrează pe îmbunătățirea sistemelor de evaluare a conținutului .

Cu un impact negativ, întrebarea care se pune este: ce s-a schimbat? Ce se poate face pentru a reveni site-ul la Google după o actualizare? Google spune că modificările au legătură cu modul în care sistemele dvs. evaluează conținutul în general.

Din nou, Google își propune să se concentreze pe îmbunătățirea conținutului , deoarece este algoritmii care recompensează cel mai bun conținut de pe web. De la companie sfătuiesc să pună câteva întrebări, cum ar fi: conținutul oferă informații originale? Conținutul este complet? Înțelegi? Oferă conținutul o analiză aprofundată a unui subiect?

Desigur, de fiecare dată când Google introduce o actualizare a algoritmului, există modificări în poziționarea paginilor, de aceea este recomandabil să revizuiți analitica.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *